צפו

כשבני גנץ נחלץ ממבוכה מול תלמידי ישיבה

יו"ר כחול לבן, המתמודד בימים אלו על ראשות הממשלה, ביקר בבית שמש ופגש באקראי תלמידי ישיבות שביקשו להצטלם איתו • וגם: מה הגיב כשנאמר לו "לא אצביע לך". צפו (חרדים)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
גנץ, היום (צילום: יהודה איינהורן, 'בית שמש חדשות')

יו"ר מפלגת כחול לבן, ח"כ בני גנץ, ערך היום (שלישי) סיור בחירות בעיר בית שמש, נפגש באקראי עם תלמידי ישיבות ואמר להם: "כולנו צריכים לכבד אחד את השני".

תחילה ניגשו אליו תלמידי ישיבת 'מתיבתא בית שמש' שביקשו שיצטלם איתם לסרטון, והוא ניאות בשמחה. בהמשך שאל אותו אחד מהם: "בני. אתה הרי תהיה ראש ממשלה, אז מה אתה מבטיח לתושבי בית שמש?".

גנץ כאמור השיב: "כולנו צריכים לכבד אחד את השני, והיום באנו לפה כדי לשמוע בעיקר על בעיות התחבורה בעיר - שאותן אנחנו הולכים לסדר".

במהלך הסיור נחלץ יו"ר 'כחול לבן' ממבוכה, כאשר תושב העיר לחץ את ידו בחמימות ואמר "אפילו שאני אוהב אותך בתור בן אדם ובתור רמטכ"ל, ומכבד אותך, לא אצביע לך". גנץ מיהר לענות: "אני אומר לך דבר אחד: תצביע רק למי שאתה רוצה".

יצוין, כי בשעות הערב צפוי ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו להגיע לכינוס בחירות בבית שמש, ובשל כך ככל הנראה הקדים מתחרהו לבוא אף הוא לעיר.

גנץ, בפגישה בענין התחבורה (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

הסיור המדובר נערך ביוזמת חברי הכנסת ממפלגתו, עומר ינקלביץ, המתגוררת בעיר, ורם שפע החבר ב'לובי לקידום התחבורה הציבורית" בכנסת.

ל'כיכר השבת' נודע, כי כמה מתושבי בית שמש מתכוונים להפגין הערב מול כנס הליכוד, בו כאמור ישתתף ראש הממשלה, במחאה על קשיי התחבורה במקום.

צפו בווידאו

(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)
(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)
(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)
(צילום: יהודה איינהורן, 'בית שמש חדשות')

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר