גנץ? צריך אישור

בנימין נתניהו: "אני לא קוסם; אפתור את מצוקת התחבורה בבית שמש"

במהלך כנס בחירות של 'הליכוד' בבית שמש, התחייב ראש הממשלה לעשות הכל כדי לפתור את מצוקת התחבורה בבית שמש • בהמשך, עבר ללגלג על יריבו, בני גנץ • צפו (חדשות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
נתניהו, הערב בבית שמש (צילום: מתוך הסרטון )

במהלך 'סיור בחירות' שערך ראש הממשלה בנימין נתניהו הערב (שלישי), בבית שמש, הוא התחייב לפתור את מצוקת התחבורה בעיר. בהמשך דבריו גיחך נתניהו על יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ על כך שעל כל דבר הוא צריך לקבל אישור.

מעקב 'כיכר השבת', בחצי שנה האחרונה נושא פרי; מוקדם יותר היום, יו"ר כחול לבן בני גנץ, סייר בעיר והתחייב לפתור את מצוקת התחבורה בעיר בית שמש. הערב, נתניהו התחייב גם הוא.

במהלך כנס הבחירות אמר ראש הממשלה, "בעזרת השם, נצליח להרכיב ממשלה, נמשיך לשקם ולבנות תשתיות ונפתור את מצוקת התחבורה הציבורית בעיר".

נתניהו סיים את דבריו בנדון בסרקזם ואמר: "אני לא קוסם - התקשורת קוסמת היא לוקחת את כל ההישגים שלנו בעשור האחרון ו'אופס' מעלימה אותם".

לאחר מכן, עבר נתניהו לדבר על הישגיו המדיניים ואמר: "גנץ אומר שהוא מקבל את התכנית, אבל הוא מוסיף תוספת קטנטנה. הוא אומר: "אני אקבל את התכנית אבל רק בהסכמה, בהסכמה בינלאומית."

עוד בנושא מעקב 'כיכר' על התחבורה בבית שמש >>>

"זאת אומרת", המשיך נתניהו בזלזול ואמר, "שכל מה שאמרתי, הפלסטינים צריכים להסכים לזה, האו"ם צריך להסכים לזה, האיחוד האירופי צריך להסכים לזה, אתם יודעים מי עוד צריך להסכים את זה? יעל גרמן, עופר שלח. מי עוד צריך להסכים לזה? אחמד טיבי, גם הוא צריך להסכים עם זה. זה צריך לבוא בהסכמה והוא תלוי בזה. אחמד טיבי ואיימן עודה יסכימו להחלת החוק על יצהר ועל איתמר? נו באמת".

נתניהו עבר לדבר בחשיבות התכנית: "אז גנץ לא יבצע את זה ואם זה יהיה תלוי בו ההזדמנות היסטורית שספק אם הייתה כמותה מאז 1948, מאז החלת העצמאות שלנו, ספק אם היה דבר כזה - הם לא יעשו את זה. אבל אנחנו הליכוד לא ניתן להזדמנות הכבירה הזאת לחמוק מידינו.

תחקיר "כיכר השבת" מתעד: כאוס תחבורתי לאלפי חרדים

"אנחנו הבאנו אותה ואנחנו כאן לממש אותה. אבל כדי להבטיח אותה, כדי להבטיח את הגבולות של ישראל, כדי להבטיח את העתיד של ישראל, אני צריך שהפעם כל חברי הליכוד, כל הליכודניקים, יצאו להצביע ויוציאו אחרים להצביע. הפעם מוציאים את כולם מהבית, לא מוותרים על אף אחד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר