התאונה בתל אביב

קשה לצפייה: רגעי הפגיעה בחרדי שנהרג

רגעי התאונה הקטלנית, שגבתה את חייו של הבחור החרדי שנהרג חודש אחרי בר המצווה, מפגיעת משאית בעת שרכב על קורקינט חשמלי - תועדה במצלמת אבטחה (חדשות, ארץ)

(צילום: מצלמות אבטחה)

התאונה הקטלנית הצהריים (רביעי) בעיר תל אביב תועדה במצלמת אבטחה. בתאונה, נהרג בחור חרדי שרכב על קורקינט חשמלי, מפגיעת משאית.

כפי שדיווחנו מוקדם יותר היום ב'כיכר השבת', כוננים ופראמדיקים שהגיעו לזירת התאונה ראו אותו במצב אנוש, והחלו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות, תוך כדי פינוי לבית החולים - אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

אריה גולדברג ועמית סיני חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "כשהגענו למקום נתקלנו בילד שסובל מפגיעה רב מערכתית לאחר שלדברי עוברי אורח נסע על קורקינט חשמלי ונפגע ממשאית. ביצענו בו פעולות החייאה ולאחר מכן הוא הועלה לניידת טיפול נמרץ תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש".

חובש בכיר רכוב על אופנוע הצלה, אלחנן מאמן סיפר: "איתרתי זירה קשה. על פסי מעבר החצייה שכב נער כבן 14 מחוסר הכרה לאחר שככה"נ נפגע ממשאית בעת שרכב על קורקינט חשמלי".

חובשי רפואת חירום על אופנועי מד"א שלמה לוי ויוסף נהון הוסיפו: "ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה תוך כדי שאנחנו נלחמים על חייו, העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו במהירות לבית החולים, כשמצבו אנוש".

אך כאמור, למרות מאמצי ההחייאה, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של הבחור, שרק לאחרונה חגג את בר המצווה שלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר