הלם ב'כחול לבן'

יועצו הבכיר של גנץ: "בני מסכן את ישראל"

כמה מביך: אם לא היה די לה ל'כחול לבן' בשבועיים האחרונים, בהם שערורייה רדפה שערורייה, מגיעים הערב, 4 ימים לבחירות, ציטוטים משיחות סגורות, מפי בכר וינקלביץ', מקורביו של היו"ר גנץ (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ב' באדר תש"פ | 27.02.20
ח"כ גנץ (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

ארבעה ימים לבחירות, ונדמה שמפלגת כחול לבן תתקשה להתמודד עם דעתם האמיתית והקשה של מקורבי היו"ר בני גנץ, כפי שהיא נחשפת הערב (חמישי).

כתב 'חדשות 12' עמית סגל מפרסם, כי בשיחות סגורות אמר יועצו הבכיר של המועמד לראשות הממשלה בני גנץ, את הדברים הבאים: "הוא סכנה לעם ישראל. אין לו אומץ לתקוף באיראן".

גם עומר ינקלביץ', חברת כנסת בכחול לבן ומי שנמנית על מעגל מקורביו של היו"ר, התבטאה נגדו בשיחות הסגורות במילים בוטות. "בני הוא טיפש ואפס מאופס. אסור שהוא יהיה ראש ממשלה", צוטטו דבריה.

במפגש בבית שמש. ארכיון (צילום: יהודה איינהורן, 'בית שמש חדשות')

ממפלגת כחול לבן נמסר ל'חדשות 12' בתגובה: "צר לנו כי תעשיית השקרים מבית היוצר של נתניהו ממשיכה לפעול גם הערב. אם יהיה לנאשם נתניהו מנדט אחד יותר - הוא יישאר. הבחירה היא בין כחול לבן לארדואן".

יריבו של גנץ בבחירות, ראש הממשלה נתניהו, הגיב: "גם האנשים הקרובים ביותר לגנץ יודעים שאסור לו להיות ראש ממשלה ושהוא מסוכן לביטחון ישראל".

כזכור, בשבועיים האחרונים חוותה המפלגה ירידה עקבית בסקרי דעת הקהל, וספגה חבטות עזות בזו אחר זו: פרשת המימד החמישי, הקלטות אשכנזי-מנדלבליט, דברי אשכנזי לכאורה נגד הדרוזים וכמובן דיבורו הלא-סדור של גנץ.

יודגש, כי באשר להקלטות המדוברות, מסרה ח"כ ינקלביץ' את התגובה המלאה הבאה: "מי ששירת כרמטכ״ל מוערך, הצליח לגבור על נתניהו בבחירות לאחר עשור של כהונה רצופה ומקפיד לשמור על אנושיות, ערכיות וממלכתיות במערכת בחירות שלישית ברציפות, לא זקוק לציונים לגבי יכולותיו המוכחות. הדברים המסולפים שיוחסו לי כביכול, באמצעות שיבוש הקלטת סתר של היועץ ישראל בכר לגבי דיון ספיציפי, הם ביטוי עגום לתרבות ההכאה בסתר, הקלטת שיחות אישיות, הוצאתם מהקשרם ושיבוש הנאמר בהם, שנתניהו ואנשיו מנחילים כמורשת לחברה הישראלית".

"בני גנץ הוא האיש הנכון במקום הנכון להנהיג את ישראל, והיחיד שמסוגל להביא מזור לשסע החברתי שביבי מעמיק ולהפסיק את השיח האלים נוטף השקרים וההשמצות, מבית נתניהו. ביבי יעמוד לדין בבית המשפט אך קודם לכן יעמוד למשפט הציבור שיוקיע את דרכו הנלוזה".

"אני גאה לעבוד לצדו של מנהיג ערכי שמאפשר לסביבתו ולחברי מפלגתו להשמיע את עמדתם בכבוד וללא חשש, ואינו מקפד את ראשו של כל מי שמעז לחלוק על עמדותיו בסגנון הסולטני של ארודאן. החלפת שלטון הפחד של ביבי בהנהגה אחראית שמעניקה תקווה - היא משימה עליונה, ושום הדלפה מסולפת לא תסיט אותה מהמטרה", סיימה ינקלביץ'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר