פרסום ראשון

יו"ר 'עזר מציון' חנניה צ'ולק נדבק בנגיף הקורונה

ל'כיכר השבת' נודע, כי הרב צ'ולק, יו"ר עזר מציון ומגדולי אישי החסד, נדבק בנגיף הקורונה, ושוהה בשל כך בבידוד בביתו. אישי ציבור רבים שהיו לידו לאחרונה, בהם קציני משטרה, עודכנו בכך (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ח באדר תש"פ | 24.03.20
צ'ולק (צילום ארכיון: מנדי הכטמן, כיכר השבת)

שניים מבכירי ארגון עזר מציון נמצאו היום (שלישי) כחולים בנגיף הקורונה, בהם הרב חנניה צ'ולק, יושב הראש.

ל'כיכר השבת' נודע, כי לא ידוע על מקור הדבקה אחד לצ'ולק ולעמיתו לארגון, אדם שאף הוא מוכר מאוד בכלל הציבור.

צ'ולק, מגדולי אישי החסד בעולם היהודי, העוסק בעזרה וסיוע רפואי לכלל מזה עשרות שנים, אישר בשיחה ל'כיכר השבת' את דבר מחלתו.

ראש אגף המגפות במשרד הבריאות - מדבר (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

"אני מרגיש ב"ה בסדר גמור", הוא מדגיש, "אין לי חום ושיעול, רק קצת כאבי ראש. אשאר בתקופה הקרובה בבידוד בבית".

"המזכירות שלי עברו על היומן שלי מהשבוע האחרון, והודיעו על כך לכל מי שנפגשתי איתו, הם קיבלו את זה בהבנה ונכנסו לבידוד. כל מי ששהה בקרבתי 15 דקות צריך להיכנס לבידוד", מוסיף יו"ר עזר מציון.

ל'כיכר השבת' נודע, כי בימים האחרונים בא צ'ולק במגע עם אישי ציבור ורבים אחרים, בהם חלק מסגל הפיקוד של משטרת מרחב דן - כולל מפקד התחנה בבני ברק יאיר ויצנברג, קצין אגף המבצעים הוד לוי ועוד.

עם ר"ע בני ברק ובכירי המשטרה, בסיור מקצועי (צילום: דוברות)

עוד נודע ל'כיכר השבת' כי גם ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין וחבר מועצת עיריית ירושלים אלחנן גרוסבוים, נכנסו לבידוד לאחר ששהו בקרבתו של חנניה צ'ולק בשבוע האחרון.

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין הודיע לתושבים כי "בהתאם להוראות משרד הבריאות, אני נכנס כעת לבידוד ביתי עקב קרבה אפשרית לחולה מאובחן. בעזרת השם אמשיך גם בימים אלו לשאת בעול השליחות העירונית אותה הטלתם עליי יחד עם חבריי, מתוך אחריות וזהירות למען כולנו.

"זהו הרגע לקרוא לכולם, לכל יחיד ולכולנו יחד: הקפידו ביתר שאת על הכללים, מדובק בהצלת חיים ועצירה הכרחית של המעגל המסוכן הזה. נתפלל יחדיו לפני שוכן מעונה, לבריאות איתנה לכולנו, לעיר, לארץ ולעולם כולו".

באולם מליאת עיריית ירושלים, לאחרונה (באדיבות המצלם)

אלחנן גרוסבוים, חבר מועצת עיריית ירושלים מ'דגל התורה' ומחזיק תיק הרווחה אומר בשיחה עם 'כיכר השבת': "באסיפה שיזמתי בשבוע שעבר לכל ארגוני החסד בירושלים, השתתפו גם ראש העיר משה ליאון ויו"ר 'דגל התורה' אליעזר ראוכברגר, אבל לזכותי, אני ישבתי קרוב לרב צ'ולק, הם היו במרחק שלא מחייב אותם בידוד".

לדבריו: "אני עומד בהנחיות של משרד הבריאות ואכנס לבידוד כמו הנהלים, כמחזיק תיק הרווחה, צוות הלשכה שלי ימשיך לעבוד כרגיל ואסייע להם מביתי, עבודתי לא הופסקה, אלא אמשיך לנהל הכל כרגיל. בהתקרב חג הפסח ובצל הקורונה, הפניות הם רבות ומהוות יציבות נפשית ורגשית והומניטרית לאלפי המשפחות המקבלות שרות מאגף הרווחה, בס"ד נמשיך לסייע לכולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר