מיזם מיוחד

נלחמים בנגיף הקורונה: מסיימים את הש"ס ביום אחד

תורה מגנא ומצלא: אתר כיכר השבת ורשת הכוללים עיתים, במיזם ייחודי לסיים את הש"ס כולו ביום אחד, במהלך חול המועד פסח • "כל העוסק בתורה, יסורין בדילין הימנו" (חרדים)

מעמד לימוד הש"ס ביום אחד, באירוע הקודם (צילום: מנדי הכטמן)

בימים אלו, בהם עם ישראל כולו עוקב בחרדה אחרי קצב התפשטות נגיף הקורונה, המפילה חללים רבים בכל רחבי העולם, נרתמים יחד כדי להילחם בוירוס הקטלני, ולסיים את הש"ס כולו ביום אחד, בלימוד משותף; כאיש אחד, בלב אחד.

רשת הכוללים 'עיתים' ואתר 'כיכר השבת' במיזם ענק לאחד את עם ישראל סביב לימוד התורה הקדושה, בתמיכת והוראת מרנן ורבנן, גדולי ישראל.

כל אחד מהגולשים יבחר לעצמו את הדף או את הדפים אותם ילמד – כך, יחד, נסיים את הש"ס כולו ביום אחד, במהלך חול המועד פסח.

מעמד לימוד הש"ס ביום אחד, באירוע הקודם (באדיבות המצלם)

כל העוסק בתורה יסורין בדילין הימנו (ברכות, ה.), מלמדים אותנו חז"ל. בואו לרכוש את ההגנה הנדרשת כדי לעצור יחד את אימת המחלות מעל עם ישראל, בזכות התורה הקדושה.

בואו לזכות בהגנה, בזכות התורה הקדושה >>>

במסגרת המיזם הייחודי, ניתן להשתתף על ידי רכישת לימוד דף או מספר דפי גמרא. כמו כן, אם אתם לא יכולים ללמוד בעצמכם, ניתן לרכוש זכות לימוד דף גמרא, ואנו נמנה שליח שילמד את הדף להצלחתכם, לרפואת יקיריכם, לע"נ או לכל צורך שתרצו.

הלימוד המשותף ומעמד הסיום ייערך במהלך ימי חול המועד פסח, "לא ניתנו מועדים לישראל אלא כדי שיעסקו בתורה", באירוע מפואר, בהשתתפות אלפים שיצפו בשידור חי מהסיום המרגש, לאחר שעות הלימוד המשותף, איש איש מביתו.

אז איך משתתפים? לוחצים כאן, בוחרים את מספר הדפים שברצונכם ללמוד, מתיישבים באותה שעה, יחד שבטי ישראל, לשעות לימוד - וצופים יחדיו בסיום המרגש.

להרשמה לחצו כאן>>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר