זינוק חד

המחיר ממריא: הטיסות לאמסטרדם צפויות להתייקר

אמסטרדם היא אחד היעדים הפופולאריים של הנוסע הישראלי, אולם החל מהיום (ראשון) מחיר הטיסה צפוי לעלות בעקבות כמה מיסי נמל שיעלו בצורה דרסטית (תיירות)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מאז ומעולם אהבו הישראלים לטייל בבירות הקלאסיות של אירופה, ואחד היעדים האהובים ביותר היא אמסטרדם - בירת הולנד. תעלות מים, מוזיאונים, גלריות וטיולי אופניים - הן רק חלק מהאטרקציות שהעיר היפיפייה הזו מציעה, אולם בעקבות החטת ממשלת הולנד המחירים צפויים לעלות בחדות.

ממשלת הולנד הודיעה היום (ראשון) כי היא מעלה את המס על הטיסות היוצאות מהולנד - הן בטיסות היוצאות מאמסטרדם והן הטיסות היוצאות משדי תעופה נוספים בהולנד.

בשנים האחרונות הוחלט בממשלת הולנד על הטלת מס על כל נוסע מגיל שנתיים היוצא מנמל התעופה ההולנדי בסך 7.95 אירו - וזאת במטרה לשכנע את הנוסעים לתעדף נסיעה ברכבת על פני נסיעה במטוס - משום שנסיעה במטוס מזהמת את כדור הארץ בצורה משמעותית בהרבה.

כעת, על פי החלטת הממשלה, יזנק המס לשיעור של 26.43 אירו, דבר שיעלה את מחירי הטיסות. בנוסף צפויה הממשלה להעלות את מס שירותי הביטחון ממחיר של 13.23 אירו לסך 15.12 אירו. מס נוסף שצפוי לעלות באפריל, הוא מס שירותי הנוסעים - שצפוי לעלות מסך 17.37 ל-20.62 אירו לכל כרטיס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר