הנגיף במוסדות

הדבקות בשרשרת: בתו וחברו של מנהל הת"ת חלו בקורונה

בעוד מנהל תלמוד התורה הגדול במודיעין עילית, שהתגלה השבוע כחולה בקורונה, מנסה להתאושש ב'מלונית' אליה נשלח - בתו יצאה חיובית, וכך גם חברו העובד כ'עוזר למלמד' בגנים שבחיידר (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילומים: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שרשרת ההדבקות בעיצומה: בתו וחברו של מנהל בת"ת נתיבות התורה במודיעין עילית, שהינו חולה קורונה, חלו אף הם.

כזכור, השבוע נחשף ב'כיכר השבת' כי גורם בכיר בהנהלת החיידר, מהמוסדות הגדולים בעיר, נחשף כחולה קורונה. עם זאת, התלמידים הרבים המשיכו בלימודיהם כרגיל, בשל העובדה כי הוא הרחיק עצמו לאחרונה בקרבתם, מאז שהחל לחוש ברע.

כעת כאמור מתברר, כי בערב שבת נחשפו גם שניים אחרים בסביבתו הקרוב כנשאים של הנגיף. בתו, וחברו לצוות תלמוד התורה.

אילוסטרציה

בעקבות הבת החולה, נשלחו לבידוד עשרות חברותיה לכיתה ט' בסמינר הליכות בית יעקב ('פוירשטיין') בעיר, והורי מאות התלמידות האחרות עודכנו בהוראת משרד החינוך כי יש לסגור גם את שאר הכיתות.

וכך גם באשר לעובד ההוראה בת"ת נתיבות התורה, שהינו 'עוזר למלמד' בגני הילדים במקום: הקורונה בה לקה, הובילה לסגירתם של שתי כיתות גן ולבידודם של עשרות ילדים קטנים הלומדים בהן, מחשש להתפרצות רחבה יותר במוסד החינוכי.

בתוך כך, בבית הספר החסידי 'פנינת בית יעקב' בבני ברק התגלו שתי ילדות, הלומדות בכיתות ג'-2 וה'-1, כנשאיות של הנגיף. עשרות תלמידות נכנסו בשל כך לבידוד.

מקרה נוסף, שישי במספר באותו חיידר, נחשף ב'חכמת שלמה' שבירושלים, שבהנהלתו של אברהם פינזל. אחרי חמשת החולים באחת מהכיתות במתחם גני הילדים, גם בכיתה ב' נמצא חולה מאומת.

בשל כך, מתחם כיתות א' וב' נסגר עד להודעה חדשה, והילדים ואנשי הצוות נכנסו לבידוד עד להגעת תוצאות בדיקות קורונה שיערכו מחשש להדבקות נוספות. רוב ת"ת ימשיך בפעילות, משום שמתחם הכיתות הנגוע הינו נפרד מרוב הכיתות.

על פי העדכון האחרון של משרד החינוך, 330 תלמידים ועובדי הוראה הינם חולי קורונה, 16,327 נמצאים בבידוד ו-106 מוסדות חינוך כבר נסגרו, בהתפרצות הקורונה הנוכחית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר