אחיהם של האדמו"רים

לאחר מאבק ב'קורונה': האב"ד הרה"צ רבי אהרן קאהן זצ"ל

בארה"ב נפטר הרה"צ רבי אהרן קאהן זצ"ל, רב חסידי תולדות אהרן במונסי ואחיהם של האדמו"רים מתולדות אהרן, מתולדות אברהם יצחק וממבקשי אמונה, לאחר מאבק ב'קורונה' (עולם)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אבל כבד הערב (שלישי) בחסידויות 'תולדות אהרן' ו'תולדות אברהם יצחק' עם היוודע דבר פטירתו של הרה”צ רבי אהרן קאהן, רב חסידי תולדות אהרן במונסי ואחיהם של האדמו"רים מתולדות אהרן, מתולדות אברהם יצחק וממבקשי אמונה, לאחר שחלה בנגיף הקורונה לפני כמה חודשים, ומאז נאבקו הרופאים על חייו. בן 69 בפטירתו.

רבי אהרן זצ"ל נולד בישראל בשנת תשי"ב לאביו בעל ה'דברי אמונה' מתולדות אהרן, והוא נקרא על שמו של האדמו"ר בעל ה'שומר אמונים' שהיה סבו, ולאחר שנישא לבת משפחה המתגוררת במונסי, עבר להתגורר ואף הקים את בית המדרש ועמד בראש קהילת 'דברי אמונה' במונסי.

רבי אהרן אף שימש במשך תקופה מגיד שיעור בישיבת סאטמר בארה"ב, והיה נוהג מידי שנה להגיע בל"ג בעומר לישראל ולעלות לאתרא קדישא מירון בראשות האדמו"רים מתולדות אברהם יצחק ותולדות אהרן, שכיבדו אותו מאד, בשל היותו גאון בתורה ואדם בעל מידות טובות, איש של חסד ונתינה לטובת תלמידיו.

המנוח השאיר אחריו את בני משפחתו המורחבת ההולכים בדרך התורה והחסידות, ואת אחיו האדמו"רים שישהו באבל גדול עם היוודע הבשורה.

על מסע ההלוויה נעדכן בהמשך ב'כיכר השבת'.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר