פיטורי אורי רווח

בעקבות חשיפת 'כיכר': משה אבוטבול תקף את התאגיד

בעקבות חשיפת 'כיכר השבת': ח"כ משה אבוטבול (ש"ס) נאם לפני שעה קלה, במליאת הכנסת ותקף בחריפות את תאגיד השידור הישראלי - 'כאן 11', בעקבות 'היהודים באים', ופיטורי אורי רווח (חדשות)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
אולפני התאגיד (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

בעקבות חשיפת 'כיכר השבת': ח״כ משה אבוטבול (ש"ס) נאם לפני שעה קלה (שני) במליאת הכנסת ותקף בחריפות את תאגיד השידור הישראלי - 'כאן 11'.

אבוטובול תקף את התאגיד, בשל פרסום בתוכנית הסאטירה 'היהודים באים' שם לעגו וביזו את הרמב"ם, הבבא סאלי, משה רבינו ואהרן הכהן זיע״א, ופגעו ברגשותיהם של מיליוני מאמינים ויהודים בארץ ובעולם כולו.

בנאומו אמר אבוטבול: "איך ייתכן שבמדינה יהודית יזלזלו כך בקודשי ישראל? בשם כל הציבור אני מביע מחאה נמרצת. זו בושה וחרפה התוכנית הזאת, שלא נדבר על ניבולי הפה. לא ייתכן שמכספי המיסים שלנו הממנים את התאגיד יבזו את אמונותנו ואת הקדוש והיקר לכולנו".

בהמשך דבריו התייחס הח"כ מש"ס לחשיפת 'כיכר השבת', לפיה בתאגיד מפטרים אנשי התקשורת חרדים דתיים המזוהים עם הדת והמסורת היהודית.

"זה מצטרף לעוד דברים שקורים בתאגיד כפי שהתפרסם ב'כיכר השבת' שהשדרן החב"די אורי רווח פוטר והוא מצטרף לשורה נוספת של מפוטרים חובשי כיפה: ליבסקינד, סגל, דוד חכם, ומשה זמיר. כנראה שבתאגיד מדירים את חובשי הכיפה כדי שלא יתקלקלו חלילה מהתוכניות הבזויות שלהם".

מ'כאן' נמסרה התגובה הרשמית הבאה: "הניסיון להדביק לתאגיד אג'נדה פוליטית לא יצלח. השיקולים בקליטת עובדים, כמו גם בסיום העסקתם הם מקצועיים בלבד".

"מבלי להיכנס לפרטי עובד כזה או אחר, ומפאת שמירה על פרטיות העובדים, נציין כי התאגיד חותר למצוינות בעבודה בכל החטיבות והמחלקות", מדגישים בהנהלת התאגיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר