הצהרה ב'זום'

בכירי פתח וחמאס הכריזו על 'מאבק משותף בסיפוח'

תכנית החלת הריבונות הישראלית על יו"ש הביאה את ארגוני הטרור הפלסטינים העוינים זה את זה לשתף פעולה נגד ישראל • בכיר חמאס הודה בהצהרה לח"כ איימן עודה (בארץ)

(צילום: מסך)

בכיר פתח ג'יבריל רג'וב וסגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, סאלח אל-עארורי, קיימו בצהריים (חמישי) מסיבת עיתונאים בווידאו, מראמללה ומביירות.

שיתוף הפעולה בין ארגוני הטרור, שבימים כתיקונם עוינים אלו את אלו, נעשה בעקבות התכנית להחלת הריבונות הישראלית על ההתיישבות היהודית בשטחי יהודה ושומרון.

לדברי רג'וב: "אני בטוח בכוונות תנועת חמאס, ואני יודע שהם בטוחים בכוונותיה של פתח. אבו מאזן יצא במסר לכלל הפלסטינים, מחמאס ומפתח, שיש צורך בשיתוף פעולה כדי להתמודד עם האירוע ההיסטורי. העם הפלסטיני מצפה שהפגישה הזו תהווה את הפניה לדרך של שיתוף פעולה ואחדות".

הוא הוסיף, "אנחנו קוראים לכל הפלגים הפלסטינים לראות את שיתוף הפעולה הזה בין חמאס לפתח כהזדמנות היסטורית למאבק משותף במטרה להקים מדינה פלסטינית ולהתנגד לכיבוש הישראלי. אין לנו אף אויב מלבד ישראל".

"חמאס היא שותפה מלאה של פתח בהתמודדות עם הסיפוח. אנחנו יוצאים מהפגישה הזו תחת דגל אחד, שתחתיו אנחנו מתנגדים לסיפוח. אנחנו רוצים לפתוח דף חדש ולהוות דוגמה לעם, לאסירים ולשהידים".

בכיר החמאס הודה ליו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, "שמנהל מערכה דומה לזו שהפלסטינים בגדה וברצועה מנהלים נגד הסיפוח".

לדבריו, "הסיפוח הוא חיסול כל הפעילות המדינית להקמת מדינה. כל הסוגיות של שתי מדינות מבוטלות אם ישראל תעביר את תוכנית הסיפוח. זו סוגייה שיש סביבה הסכמה כלל פלסטינית. לא נקבל את הצעדים שישראל מעוניינת לבצע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר