שת"פ לא צפוי

"רק לא שקד": הליכוד וח"כים ערבים ביחד?

בליכוד פועלים במרץ למען מינויה של ח"כ אסנת מארק לוועדה למינוי שופטים, וכדי למנוע את מינוי איילת שקד מוכנים במפלגת השלטון לגייס תמיכה אפילו מהמפלגות הערביות (פוליטי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
ח"כ אסנת מארק (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

בליכוד פועלים במרץ רב למען המינוי של ח"כ אסנת מארק מהליכוד לוועדה למינוי שופטים. למען כך מוכנים במפלגת השלטון לגייס תמיכה אפילו מהמפלגות הערביות.

על פי הדיווחים, יו"ר רע"מ שוחח אתמול עם בכיר בליכוד וסוכם שארבעת הח"כים של המפלגה יצביעו לאסנת מארק ולא לאיילת שקד ששואפת לחזור ולהשפיע בוועדה החשובה.

ברשימה המשותפת אומרים על פי הדיווחים, שעדיין לא החליטו. על פי התקנון, כאשר יש שני מקומות בוועדה העומדים להצבעה, אפשר להצביע לאדם אחד ואפשר לשניים. במשותפת יצביעו בעד קארין אלהרר מהאופוזיציה, השאלה אם/מה יצביעו כמועמד השני ושם מופעל הלחץ של הליכוד על בחירתה של מארק.

המאבק על המקומות היוקרתיים בוועדה מביא את חברי הכנסת של הקואליציה לפעול במרץ רב מחשש שאיילת שקד שמועמדת אף היא לוועדה, תצליח לקבל את קולותיהם של ח"כים סוררים ותכנס לוועדה.

על פי ההסכם הקואליציוני בין הליכוד לכחול לבן, הוסכם שהנציגים יהיו אוסנת מארק מהליכוד וצביקה האוזר מכחול לבן שנחשב ימני בדעותיו. בכחול לבן צפויים לשמור על ההסכם ולהצביע למארק והאוזר, במידה ושקד תיבחר לוועדה בליכוד מאיימים אף על פירוקה של הקואליציה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר