למה כדאי לכם להכניס כדורי טניס למייבש הכביסה?

רכשנו המון טיפים לטיפול במטלות הבית וביניהן בכביסה, במרוצת השנים. אבל הוספת כדורי טניס למייבש הכביסה הוא אחד שאנו אוהבים במיוחד. אז למה זה עובד? הנה התשובות (בית וסטייל)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
הכדור במגרש הביתי שלכם. (צילום: shutterstock)

במהלך השנים למדנו ורכשנו המון טיפים לניקוי יוצא דופן - כמו איך להבריק חלונות בעזרת נייר עיתון או כיצד לנקות נעלי זמש - אבל הטריקים האהובים עלינו ביותר הם כאלו המסייעים לנו לטפל בהררי הכביסה המצטברים בביתנו. בהתחשב בתדירות הגבוהה שבה אנו "עושים כביסה" ובכמויות העצומות שלה (במיוחד כשיש ילדים, שיהיו בריאים), אנו תמיד מחפשים אחר דרכים להקל ולהחיש את תהליך הביצוע שלה.

אחת השיטות המוכחות והאמתיות שעורכי האתר "ריל סימפל" משתמשים בה כבר שנים, היא להוסיף כמה כדורי טניס למייבש - למה זה עובד? הנה התשובות:

להתפיח שמיכות וכריות

כשאתם מכבסים כל דבר עם מילוי בתוכו, כמו שמיכות פוך או כריות, הוספת כמה כדורי טניס נקיים וחדשים למייבש, תעזור לשמור על הנפח שלהם. אם אי פעם הוצאתם כרית מהמייבש וגיליתם שהיא הפכה לגושית ועצובה, הטריק של כדורי הטניס יכול למנוע הישנות של התופעה.

לצמצם קמטים וחשמל סטטי

אם אתם מתעבים גיהוץ, יש לנו בשורה משמחת בשבילכם: הוספת כדורי טניס למייבש, תשמור על סדינים, מכנסי הג'ינס של הילדים וחולצות טריקו, כך שהסיכוי שקמטים יופיעו עליהם - יפחתו. רק הקפידו להוציא את המצעים והביגוד ברגע שהסיבובים הסתיימו, מכיוון שהקמטים יתפתחו עם התקררות הבד. בונוס: כדורי הטניס יפחיתו גם את החשמל הסטטי במייבש הכביסה, כך שהחולצה המועדפת עליכם לא תהיה כה דביקה.

להאיץ את זמן הייבוש

היתרונות שיש להוספת כדורי טניס למייבש הכביסה, המצוינים לעיל, אינם היחידים. כדורי טניס יכולים לעזור לקצר את זמן הייבוש, כך שהכביסה שלכם תהיה מוכנה לקיפול מהר יותר ממה שאתם חושבים וחסכון זמן זה אחת ממטרותינו בחיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר