ברוך דיין האמת

טרגדיה בפ"ת: הגננת נפטרה מנגיף הקורונה

בפתח תקווה הלכה לעולמה מרת שלווה זלפריינד ע"ה, בת 66, לאחר שנדבקה בנגיף הקורונה ומצבה הלך והידרדר • לפני שבועיים כתבה לחברותיה: "אשר יגורתי - בא!" (דיין אמת)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

שעה קלה לפני כניסת השבת השבת התקבלה הבשורה המרה על הסתלקותה של הגברת שלווה זלפריינד ע"ה, בת 66, שנדבקה בחודש האחרון בנגיף הקורונה ובימים האחרונים מצבה הלך והידרדר. בעלה, הרב אלכסנדר יעקב הכהן זלפריינד ז"ל, נפטר לפני כחמש שנים בתאונת דרכים קשה בפ"ת.

שלווה ע"ה כתבה לחברותיה בגן בה עבדה לפני כשבועיים על כך שנדבקה בנגיף כשהיא יודעת שבשל מחלות רקע היא בקבוצת סיכון: "אני קיבלתי כמה טלפונים בימים האחרונים מגורמים מוסמכים שכנראה ונדבקתי בגן... ודאי ראית שכתבתי בעבר כי אני מבקשת לקחת אחריות מאחר ואני בקבוצת סיכון. והנה- אשר יגורתי... בא!".

"ידוע בוודאות לרשויות", הוסיפה בכאב: "על משפחות שהפרו בידוד או שלא מילאו אחר הנחיית העיריה לא לשלוח ילדים שיש בביתם בן משפחה בידוד. על אנשים כמוני, באה להגן ההנחיה... לצערי, היו שהעדיפו לשלוח את הילד בגן מתוך הרגשת ה''סמוך'' הישראלי תוך פגיעה אנושה בערך חשוב של ''ערבות הדדית'' ו''לא תעמוד על דם רעך'".

הותירה אריה שני בנים וארבע בנות. הלווייתה צפויה להתקיים הערב תחת מגבלות משרד הבריאות, בהשתתפות קומץ מבני המשפחה בלבד.

רמי גרינברג, ראש עיריית פתח תקווה, נפרד מתושבת העיר: "צער רב אני מודיע על פטירתה של גננת בגן ילדים עירוני, הגברת שלווה זלפריינד ע"ה שנפטרה עקב מחלת הקורונה. שלווה הייתה גננת מדהימה וחינכה ילדים רבים בעיר. יהי זכרה ברוך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר