עכשיו זה סופי

תיק החקירה נגד איש העסקים רונן גנון - נסגר

פרקליטות המדינה הודיעה השבוע לאיש העסקים רונן גנון, יו"ר ש"ס בצפת, כי תיק החקירה נגדו - נסגר, זאת חודשים ספורים לאחר השימוע. גנון: "בשורה מרגשת ומכוננת" (בארץ)

רונן גנון (צילום: יעקב אלחדד)

פרקליטות המדינה הודיעה השבוע לאיש העסקים רונן גנון, יו"ר ש"ס בצפת, כי תיק החקירה נגדו - נסגר, באופן סופי.

ההחלטה התקבלה על דעת פרקליטת מחוז צפון, עידית שדה, וזאת בעקבות השימוע שנערך לפני מספר חודשים, במסגרתו הציגו פרקליטיו, עורכי הדין אייל כהן, ירון לונדון ואופיר סטרשנוב, את הראיות וההוכחות כי גנון פעל כחוק ולא נפל רבב במעשיו.

החקירה, כזכור, החלה לפני למעלה משלוש שנים, במסגרתה פשטו כוחות המשטרה והחוקרים, בשעות הבוקר המוקדמות, על ביתם של ראש עיריית צפת לשעבר, אילן שוחט ואיש העסקים רונן גנון. במקביל, פשטו החוקרים על המשרדים של השניים והחרימו מסמכים.

מעצרם הוארך והיה נראה כי השניים הסתבכו עם החוק, כאשר החשדות נגדם היו עבירות שוחד, גניבה והפרת אמונים.

אך החקירה הארוכה הובילה לקריסת התיק. לפני כשנתיים התבשר שוחט כי התיק נגדו נסגר, והשבוע, כאמור, התקבלה ההחלטה לסגור את התיק גם נגד רונן גנון.

בשיחה עם 'כיכר השבת' אומר גנון כי "זוהי בשורה מרגשת ומכוננת שמסירה לחלוטין את ענן החשדות שהוטל עלינו, עם פרוץ הפרשה לפני כארבע שנים, פרשה שגררה התמודדות לא פשוטה שכן ידענו כל הזמן כי אין ממש בכל החשדות הללו, וכעת, בעזרת השם ובניסים גדולים, התקבלה ההחלטה המאשרת זאת וסוגרת את התיק".

גנון מוסיף ומודה לכולם "על התמיכה והאמון לאורך כל התקופה; לעורכי הדין אייל כהן, ירון לונדון ואופיר סטרשנוב על עבודה מאומצת ומקצועית; לנאמנים של חברת 'שי בגליל' עוה"ד עמי פולמן ויגאל וינשטיין ולפרקליטות מחוז צפון שעשו עבודה מקצועית ואמיצה עד לסגירת התיק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר