זו הנישה שלנו: הרהיטים שיחסכו לכם מקום (וכסף)

זוכרים שפעם הצבנו בחדרי השינה שלנו מיטה, ארון ושולחן? ובכן, אז לא עוד. קבלו את הרהיט החדש: מיטה המובנית בארון. ורגע, חכו, זו רק ההתחלה של טרנד הנישה המופלא (עיצוב הבית)

מינדי ויזל | כיכר השבת |
(צילום: מינדי ויזל עיצוב פנים)

כחלק מהמהפכה העיצובית, בה אנחנו רוצים את החללים שלנו כמה שיותר פנויים ומאווררים, קבלו את הטרנד החם ביותר בתחום העיצוב: ריהוט משולב פונקציונאלית. ובעברית: שניים במחיר אחד - רהיט אחד עם שני שימושים שונים.

קבלו דוגמא: זוכרים שפעם ניהלנו את השטח בחדרי השינה שלנו בצורה בנאלית ביותר, על ידי הצבת מיטה, ארון ושולחן בתוכם? אז לא עוד. שימו לב לרהיט הבא: מיטה המובנית בארון. הארון מתוכנן כך שבתוכו נישה המכילה מיטה. את הרווח ההכרחי עד לדלתות הארון העליונות נחפה בריפוד תואם למיטה, או בטפט והנה, קיבלנו ארון ומיטה ביחד. ומעבר לכך, גם מראה נקי ומרווח ומקום אחסון נוסף מעל המיטה.

רוצים עוד דוגמה? בבקשה: במקום לבזבז מקום על שני רהיטים נפרדים כמו ארון ושולחן כתיבה, הכליאו אותם באחד. איך לעשות זאת? כמובן, צרו בארון נישה. היא יכולה להיות בכל צורה שהיא: מעוגלת, משולשת ואף מלבנית. במקום דלתות ארון, יופיע רווח המאפשר שולחן כתיבה. את הקיר עצמו מומלץ לחפות בטפט או בעץ מחורץ שיעניק לחדר לוק מוקפד וחדשני.

(צילום: מינדי ויזל עיצוב פנים)

אפקט הנישה הגיע גם אל עולם המטבחים. שם המטרה היא ליצור הומוגניות. המטבח נראה כמעין ארון והמשטחים מובלעים בתוכו וממוסגרים על ידי ארונות משני הכיוונים. התוצאה: סגנון אחיד עם ותחושה של ארון בעל עומק אחד.

כמו תמיד, גם על מגמה זו ניתן לחלוק (על טעם וריח...), אבל מה שבטוח, היא מפנקת ויעילה, כשעל הדרך, מוסיפה לנו שטח אחסון עד התקרה. וחוץ מזה, מי אומר לא למבצע של אחד פלוס אחד?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר