יועמ"ש קשוח

מנדלבליט: לבדוק אם על נתניהו להחזיר עוד 270 אלף דולר

היועץ המשפטי לממשלה סוגר על נתניהו מכל כיוון: לאחר שמנע ממנו מימון משפטי ואילץ החזרת 30 אלף דולר שכבר קיבל, היום הוא נוטה לקבוע שייאלץ להשיב עוד 270,00 דולר (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: Flash90)

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הביע היום (ראשון) את עמדתו, לפיה יש לבדוק אם 270,000 הדולרים שקיבלה שרה נתניהו מקרוב המשפחה נתן מיליקובסקי, לשם מימון ההגנה במשפטה, לא התקבלו כטובת הנאה לנתניהו עצמו.

בדברים הללו, אותם הוא שיגר לבג"ץ במענה לעתירת התנועה לאיכות השלטון נגד החלטת 'ועדת ההיתרים', מגביר היועמ"ש מאוד את הלחץ על ראש הממשלה נתניהו, משום שאלו מצטרפים למהלכיו הקודמים: מניעת קבלת מימון למשפטו והחזרת 30,000 דולר שכבר קיבל.

בתנועה שעתרה, המזוהה עם השמאל, הגיבו להחלטתו המעודכנת של מנדלבליט בסיפוק. "אנו מברכים על עמדת היועץ, ומקווים כי בית המשפט יורה לוועדת ההיתרים לשוב לשולחן ולקבל החלטה מנומקת המבוססת על תשתית עובדתית ומשפטית מלאה".

מיקי זוהר: "נתניהו עלול לא לגמור את החודש". ארכיון (צילום: ערוץ כנסת. תמונה: Yonatan Sindel/Flash90)

בתוך כך, פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בירושלים את תגובתה לטענות של באי כוחם של שאול ואיריס אלוביץ', מ'תיק 4000', לפיה הוסתרו חלקים מתמלול שיחת חוקרת המשטרה ואור אלוביץ' על ייצוגו של אביו שאול.

לפי הפרקליטות, הפערים בין התמלול להקלטת השיחה נעשו בטעות. "עיון בתמלול שהועבר לעיונם של הנאשמים, מעלה שהוא חסר - לעומת התיעוד הקולי של השיחה", הודו, אך הדגישו כי הקלטות השיחות נמסרו לידי הזוג לפני כשנה, לקראת השימוע, כך שאין בסיס לטענות על הסתרת חומרים.

במקביל, בית המשפט המחוזי בירושלים קבע, כי הדיון הבא במשפט נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ייערך ב-6 בדצמבר בשעה 10:00. במסגרת הדיון יינתן מענה לכתב האישום ב'תיקי האלפים' בנוכחות ארבעת הנאשמים - כולל ראש הממשלה נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר