מילה של מעצבת: זה הטריק שיבטיח לכם שולחן חג מושלם

המעצבת הנודעת, ג'ואנה גיינס, מעניקה טיפים ליצירת שולחן חג שיקצור ים מחמאות, מניסיונה רב השנים באירוח סעודות ענק. ושימו לב לחוק החשוב ביותר. שם המשחק: פרקטיקה (עיצוב הבית)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

כולנו יודעים שכל חג מתחיל בשולחן ערוך (גם אמא שלכם פורשת את מפת השבת ומפזרת עליה כלים וסכו"ם אלגנטיים כבר ביום חמישי?). למזלנו, המעצבת הנודעת, ג'ואנה גיינס, חושבת בדיוק כך ובבלוג שלה, "מגנוליה", היא חולקת כמה טיפים מניסיונה עתיר השנים באירוח סעודות ענק, ליצירת שולחן חג שיקצור אינסוף מחמאות: "יש שני דברים שלדעתי מקבלים בברכה באמת את עונת החגים: מזון טוב ושולחן אוכל ערוך", היא כותבת.

כשגיינס מארגנת את השולחן המשפחתי שלה לחגים, היא מתחילה עם בסיס נקי ואז מוסיפה שכבות של חומרים שונים כמו פיסים מעץ, צלחות קרמיקה או זכוכית בסגנון וינטג' ואריגי שולחן רכים.

השנה, היא מוסיפה טאץ' מודרני לסגנון החווה השיקי שלה עם פמוטי נחושת בגבהים שונים ומציינת שהיא גם אוהבת להשתמש בירק טרי, אבל ירוקים מלאכותיים מאריכים יותר ימים, מן הסתם. "זרים מוסיפים תנועה וצבע על פני השולחן", לדבריה. צודקת.

אבל אל תשתגעו יותר מדי עם האביזרים, היא מזהירה, "כשאנחנו מתאספים סביב השולחן אני אוהבת לשמור על החלק המרכזי נמוך, כך המסובים יכולים לראות בקלות אחד את השני ליד השולחן ויש הרבה מקום להציב את האוכל".

זהו. עכשיו רק נחזיק אצבעות שהמטעמים יצליחו לנו, כי השולחן כבר אוטוטו מוכן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר