הנער שנפגע קשה

קריסת מערכות: "יצחק אלחנן שלנו צריך את התפילות שלכם"

כשצווארו של יצחק אלחנן, תלמיד ישיבת משכנות התורה בבני ברק, התנפח - נפלה ההבנה כמה מצבו הרפואי, בגלל הקורונה, קשה. כעת, עם קריסת מערכות, מנסים לייצבו • בני המשפחה מדברים (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

נמשכות התפילות לרפואתו של יצחק אלחנן בן שרה, שאובחן כסובל מ-PMIS, תסמונת פוסט קורונה, והיום (שני) חלה הידרדרות חמורה במצבו. 'כיכר השבת' שוחח עם בני המשפחה, שמתחננים לישועה.

הנער החולה (16.5), הוא תלמיד שיעור א' בישיבת משכנות התורה בבני ברק, שבראשות הרב אפרים כהן, שם הוא חש בפעם הראשונה ברע, ונסע לביתו שבאשדוד.

"יצחק אלחנן שלנו הגיע הביתה מהישיבה ביום שלישי שעבר", מתארים בני המשפחה, "כשהתחיל להרגיש לא טוב. כאבי בטן וחום גבוה. הזמנו לו בדיקת קורונה, והוא יצא שלילי".

הדרמה החלה לדבריהם שלשום: "במוצאי השבת הצוואר שלו התנפח, לקחנו אותו למוקד 'טרם', שם הפנו אותו בדחיפות לבית החולים אסותא בעיר, ובבדיקת קורונה שהוא עשה שוב במקום, בגלל כל התסמינים שהמשיכו לו, הוא יצא 'חיובי גבולי' כמו שהרופאים קראו לזה".

"היום, לפני כמה שעות, יצחק אלחנן איבד את ההכרה, מצאו לו מים בריאות ונהיתה לו 'קריסת מערכות'. כמעט כלום בגוף שלו לא תקין, אפילו הלב לא מאה אחוז. בגלל זה הוחלט שצריך לחבר אותו למכשיר אקמו, ולטפל בו בבית החולים שניידר.

מנהלת 'שניידר' מסבירה על התסמונת הקשה (ניהול אולפן: זאב רוזנברג ומולי הרשקוביץ)

ל'כיכר השבת' נודע, כי כל ילדי המשפחה נבדקו היום אף הם לקורונה, ועד שיקבלו תשובה הם שוהים בבידוד בביתם. רק האב והאם שוהים, לסירוגין, בקרבת בנם בבית החולים.

"תתפללו עליו בכל הכוח", מתחננת בת משפחתו, כשקולה רועד בבכי. "תתפללו על יצחק אלחנן בן שרה, שיקרה לו נס והוא ייצא מתסמונת הקורונה המסוכנת הזאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר