בהודעה לחסידים

המותקף בגור: "מסיתים כדי להתיר את דמי"

עקיבא גרינצייג, שהותקף בעת שניסה להיכנס לאדמו"ר מגור, מגולל את גירסתו בארוכה ומסביר מדוע היה עם גז מדמיע: "בשום שלב לא פגעתי ולא ניסיתי לפגוע באף אדם" (חסידים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

שלשום, כאשר ביקש להיכנס אל האדמו"ר מגור, התפתח אירוע אלים סביבו. הערב (רביעי), יוצא עקיבא גרינצייג בהודעה מוקלטת לחסידים, בו הוא מגולל את גירסתו.

הרב יצחק מאיר טאומן, משפיע בחסידות אמר אתמול לחסידים כי "אדם הידוע כגברא אלימא שעזב את דרך רבותינו והתחבר לקבוצת הממורמרים, הגיע לבית מדרש לשם פרובוקציה וניסה להיכנס לקודש פנימה כשבכיס שלו מיכל גז מדמיע ואף התיז על מתפללי בית המדרש שנזקקו בעקבות כך לטיפול רפואי".

בתגובה טוען גרינצייג כי איש לא נפגע ממנו, ומבקש לפרסם את התיעוד ממצלמות האבטחה המוצבות במקום, כדי להוכיח מי צודק.

וכך הוא אומר בהודעה: "לאור הטענות בימים האחרונים, שחס ושלום חס וחלילה להעלות על קצה המחשבה על פגיעה ברוח אפינו כ"ק אדמו"ר שליט"א. מדובר בשקרים גמורים. אני כמו כולנו חסידי גור, נכנס בקביעות להתייעץ רבות עם כ"ק אבינו רוענו שליט"א מדי חודש, וגם ביום שני ערב ר"ח נכנסתי אך ורק למטרת ייעוץ רפואי בנוגע לבתי החולה שמונשמת כבר 8 שנים, אני לא מאחל לאף אחד סבל כזה אבל ב"ה אני ומשפחתי עומדים בכך עם הרבה סיוע מהרבי שליט"א".

"מצער מאוד שיהודי חשוב ויקר כמו הרב איטשע מאיר טאומן מדבר דברים מופרכים מבלי לבדוק ולברר נגד חסיד שביקש לפגוש את הרבי כהרגלו".

"אחי ורעיי מתנהל פה מסע הסתה מכוון ומאורגן להתיר את דמי ודם יהודים נוספים. בחסות שקרים חמורים כאילו מישהו ביקש חס ושלום לפגוע במישהו. אחי ורעיי אני מבקש ממכם, תתנהגו כמנהג יהודים אמיתיים על פי תורה, ואל תקשיבו לדברי הסתה ושקר מבלי לשמוע את בירור הדברים".

"מעולם לא תקפתי איש להיפך! עמדתי בתור כמו כולם בשביל ייעוץ רפואי כמוזכר, עד שהגיעו אותם בריונים אינשי דלא מעלי הפילו אותי והכו אותי קשות על חשדות שווא. חטפתי שברים ומכות בכל גופי בצורה קשה מאוד".

"כחלק מהאלימות רוקנו את כיסיי, והם הוציאו משם גז מדמיע שאני נושא איתי מזה שנים לאחר שהותקפתי בידי ערבים בעיר העתיקה. לא רק שגנבו את כל מה שמצאו בכיסיי, גם העלילו עלילת שווא שניסיתי לפגוע בגז במישהו".

"אחי ורעי. בשום שלב לא פגעתי ולא ניסיתי לפגוע באף אדם. ניסיתי להתגונן בכוחות עצמי מול עשרות תוקפים מבלי לפגוע באיש. אני חוזר ואומר! בשום שלב. אף אדם לא נפגע ולא נזקק לטיפול רפואי חוץ ממני. שני גברי אלימי תקפו אותי קשות בכל חלקי גופי יחד עם עוד עשרות צעירים בתוך בית המדרש ומחוצה לו".

"אני רוצה לשאול אתכם כמה שאלות.

1. למה איש בזירה לא טופל ולא פונה לבית חולים חוץ ממני? איפה האמבולנסים של אלה שנפגעו מלבדי?

2. למה הנהלת בית המדרש לא מפרסמת את צילומי האבטחה שבמקום וכך נדע מה בדיוק היה? אני מבקש מהם בתחנונים לפרסם את התמונות".

"חברים ורעים. אני מבקש ממכם ומכל חסידי גור ומהנהלת בית המדרש. אל יהיו פניכם להסתה פרועה שכזו איש נגד רעהו. חפשו להשכין שלום ולא לפלג ולהפריד בעלילות שקר שלא היו ולא נבראו. ונזכה כולנו יחד בשלום ושלווה להמשיך להסתופף בצל הרבי שליט"א עד ביאת גואל צדק".

כזכור, הרב טאומן אמר בהקלטה אתמול, "שומו שמים, איך יתכן דבר כזה? מנצלים את העדינות שלנו, אנשים שעשו צעד שפוגע בציפור הנפש שלנו יכולים להסתובב בתוכנו בשקט ובבטחה ועוד לשקר ולהשמיץ שרודפים אותם, והפעם חצו קו אדום שהגיעו כמעט עד הקודש פנימה, התפרצו בכוח ומי יודע מה היה יכול לקרות".

"זה דבר שחייב לזעזע כל אחד, שנבין מה מדברים אתנו, ואולי כל זה קרה כדי שאם יש אנשים בתוכנו שעדיין לא מבינים על מה נטושה המערכה יתעוררו כעת ויבינו עד כמה צריך להתרחק מכל שיג ושיח עם אנשים שכאלו".

בהמשך לכך, הופצה היום הודעה ממד"א בה היא מאשרת שאיש מלבד המותקף לא נזקק לטיפול במקום וכי "הזירה אינה דומה לזירה שנעשה בה שימוש בגז מדמיע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר