מטיילים בקיץ

על אף השריפות בחודש יולי – זינוק במספר הטסים ליוון

מספר הישראלים שטס בחודש אוגוסט ליוון גדול ב-40% לעומת חודש יולי, זאת למרות השריפות שפקדו את יוון בחודש יולי (תיירות, טיסות).

(צילום: יהודית צליק, באדיבות פספורטכארד)

עוד פחות משבועיים לסיום החופש הגדול, וטיסות הישראלים לחו"ל בעיצומן - בראש מדד PassportCard לחודש אוגוסט של חברת ביטוחי הנסיעות לחו"ל הגדולה בישראל, המבוסס על אומדן ביטוחי הנסיעות לחו"ל של החברה בתקופה זאת, נמצאת יוון ומיד אחריה קפריסין ותורכיה. מספר הנוסעים מישראל ליוון והאיים שבה, זינק החודש ב-40% לעומת החודש הקודם, וזאת למרות השריפות הקיצוניות שפקדו את האי רודוס יוון ואירופה ככלל.

לפני שלושה שבועות פקדו שריפות ענק את האי היווני רודוס, ומבוטחים מכל רחבי העולם פונו מהחלק הדרומי של האי מחשש לחייהם. מבוטחי פספורטכארד שהיו באי חולצו בטיסת חירום שנשלחה למקום ע"י פספורטכארד במטרה להחזירם לישראל בשלום.

רונית סגל מנכ"לית פספורטכארד מסרה: "החופש הגדול השנה מתאפיין במספרי שיא של מספר הנוסעים לחו"ל, המטרה שלנו בפספורטכארד היא לשמור על חווית נסיעה בטוחה ונעימה ללקוחות שלנו, ובמקביל להיערך למספרים הגבוהים הצפויים גם בחודש חגי תשרי. העובדה שהשנה לראשונה יהיה חופש רצוף מלימודים מיום כיפור ועד אחרי שמחת תורה מביאה כבר להיערכות מוקדמת של משפחות לקראת הטיסות".

פספורטכארד מובילה בשירותי הערך המוסף- בחודש מאי האחרון השיקה פספורטכארד שירות ראשון מסוגו בישראל -Find My Luggage המבוסס על מידע המתקבל מ-2500 נמלי תעופה בכל רחבי העולם, ומעדכן בזמן אמת את מבוטחי חברת פספורטכארד היכן נמצאת הכבודה האבודה שלהם ומה הצפי להגעתה. כחלק מהשירות מעדכנת פספורטכארד פעמיים ביום את לקוחותיה על סטאטוס המזוודה, ומה הזמן המוערך להגעתה ליעד בה הלקוח נמצא.
כמו כן שירות Flight Delay שהושק בשנה שעברה ממשיך לעבוד גם בחופש הגדול הזה. שירות Flight Delay הזמין לכל לקוחות פספורטכארד מעניק ללקוחות שטיסתם מתעכבת יותר מ-90 דקות אירוח ללא תשלום ב-1200 טרקליני יוקרה בכ- 650 שדות תעופה ברחבי העולם.

פספורטכארד מדורגת במקום הראשון - בחודש יוני האחרון פרסמה רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון את המדד השנתי לדירוג חברות ביטוחי הנסיעות לחו"ל. לפי המדד מדורגת פספורטכארד במקום הראשון עם ציון 92. בפרמטר המוביל של תשלום תביעות המורכב משיעור התשלום ומהירות התשלום קיבלה פספורטכארד ציון 99. בתוך כך קיבלה פספורטכארד ציון תקדימי של 99 במדד איכות השירות, המתבסס על פניות הציבור שהוגשו לרשות שוק ההון. שיעור זה גבוה מכל חברות הביטוח האחרות בישראל, ומדובר בעלייה לעומת מדד השנה שעברה, שגם בו פספורטכארד הובילה.

(יהודית צליק, באדיבות פספורטכארד)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר