התנהלות מקוממת

פלסטיני שפגע באישה בביתה - שוחרר: "איפה האחריות??"

בתירוץ של צמא ורצון לשתות, עלה פלסטיני אחרי אישה במדרגות ביתה, נכנס אליו ללא רשות ולמרות שילדיה היו במקום פגע בה. לאחר שנעצר בתום מרדף, החליטה המשטרה לשחרר אותו לדרכו (ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Nati Shohat/FLASH90)

פרסום ראשון: אישה שנפגעה על ידי תושב השטחים המועסק כעובד בניין באזור מגוריה, נדהמה לגלות כי המשטרה שחררה אותו ממעצרו.

האירוע המקומם התרחש באחד הימים האחרונים בבני ברק, כאשר הצעיר הפלסטיני עלה אחרי אישה חרדית, במדרגות בנין המגורים, סיפר כי הוא צמא וביקש לשתות. האישה נעתרה ברצון, אך כשפתחה את דלת הבית כדי להביא לו שתיה, הוא נכנס אחריה.

וכך מתאר בעלה, בשיחה עם 'כיכר השבת': "זו היתה שעת ערב, הילדים היו בבית לקראת 'השכבה', אבל לאיש זה לא הפריע; כשאשתי הביאה לו בקבוק מים, הוא הוציא כסף מכיסו, והציע לה את השטרות כדי לבצע את זממו, תוך שהוא מורה בדיוק למה כוונתו הבזויה".

"אשתי היתה המומה, גערה בו לצאת מהבית מיד, אך הוא בשלו", מתאר הבעל: "בשלב זה הוא פגע בה, ולאחר מכן נמלט. כשהדבר נודע לי, פתחתי במרדף אחריו, והשכנים שראו אותו קודם לכן סיפרו כי הוא מוכר כעובד בנין באחד מאתרי הבניה מול ביתנו".

בעקבות כך הוזעקה ניידת משטרה לשכונה החרדית, ובתום מרדף, הפלסטיני הפוגע אותר ונעצר. במקביל, בני הזוג הכואבים ניגשו לתחנת המשטרה בעיר, והגישו תלונה מפורטת.

אתר בניה בבני ברק. אילוסטרציה (צילום: Yaakov Naumi/FLASH90)

אלא שאם היה נדמה להם כי בכך תם הסיוט, למחרת התברר להם לתדהמתם כי הפלסטיני שפגע באישה שוחרר לדרכו על ידי השוטרים.

"כששאלנו למה הם עשו את זה", מספר הבעל, "נאמרה לנו ה'סיבה': אשתי סיפרה שהוא נראה כבן 30, בעוד זה שעוכב היה, לפי פרטיו האישיים, בן 17".

"איך משחררים כך חשוד בעבירה כזו, בפרט שסופרו לגביו מקרים נוספים, בשל כזאת סיבה? ממתי מצפים מאישה, מעט אחרי שחוותה כזו טראומה, שתזהה גיל מדויק על פי מראה חיצוני".

ומעבר לכך, זועם הבעל: "איך המשטרה מובילה לזה שאדם החשוד בעבירה כה חמורה יסתובב חופשי? איפה האחריות?".

"ובעיקר: נעליו של התוקף, שנפלו לו במהלך מנוסתו, נמצאים ברשותנו. אך מתבקש לזהות באמצעותם שהוא אכן התוקף, שנעצר בעודו יחף, ולא לשחררו. מדוע את הדבר הבסיסי הזה המשטרה לא עשתה?", תוהה הבעל.

ממשטרת ישראל נמסר ל'כיכר השבת' בתגובה: "עם הגשת התלונה, נפתחה חקירה, במסגרתה נחקרו חשודים. החקירה עודנה מתנהלת. מטבע הדברים לא נפרט אודות חקירות מתנהלות, אולם נבהיר כי משטרת ישראל תפעל למיצוי החקירה ולהעמדה לדין של העוברים על החוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר