וְהָיוּ עֵינֶיךָ רֹאוֹת

מדהים: "מידת הרחמים" של מרן רבי חיים קנייבסקי

בסרטון וידאו נדיר שמתפרסם לראשונה ב'כיכר השבת', נראה מרן הגאון רבי חיים קנייבסקי, מספר על כמות השאלות שהוא מקבל מדי יום - ומדוע הוא מקפיד לענות עליהם? • צפו (חרדי)

(צילום: ללא קרדיט)

בסרטון וידאו נדיר, שהגיע לידי 'כיכר השבת', נראה מרן שר התורה, הגאון רבי חיים קנייבסקי, במספר הזדמנויות מספר על כמות השאלות שהוא מקבל מדי יום ומדוע הוא טורח לענות עליהם - למרות שזה גוזל לו זמן.

התיעודים הנדירים האחרונים >>

את הדברים סיפר שר התורה במהלך שיחות שונות עם תלמידו ומקורבו הגדול, הרה"ג רבי אורי טיגר, כאשר בכל הפעמים כשעלה הנושא של המענה למכתבים שהוא מקבל, סיפר הגר"ח על הזמן הרב שזה גוזל ממנו.

אך כאשר נשאל מדוע הוא מקדיש זמן כה יקר להשיב לשואליו, הרי הדבר היקר לו מכל זה הזמן שחס עליו כעל בבת עינו, ולמרות שמשקיע כל ימיו בכתיבת ספריו הנפלאים - מ"מ העדיף להתעכב בכתיבת ספריו ולהקדיש את הזמן לכתיבת התשובות לשואלים.

מתוך הספר דרכה של תורה שחיבר תלמידו ומקורבו הגדול רבי אורי טיגר

מרן שר התורה השיב שוב ושוב כי הוא מרחם על השואלים שמצפים לתשובותיו, ולכן מתאמץ ומקדיש לכך זמן רב. וכלשון קודשו: "רחמנות, אנשים רוצים תשובות".

"אני כותב לאט לאט, שני פרקים עשיתי כבר", נראה מרן הגר"ח מספר לרבי אורי טיגר, "לאט לאט בגלל המכתבים, אחת מן הסיבות, יש כל יום שמונים מכתבים".

מרן שר התורה בסנדקאות בברית לבנו של תלמידו ומקורבו הגדול הרב אורי טיגר

בהזדמנות אחרת הוא מסביר למה הוא עומד רק באמצע פרק ב', באחד מספריו - "כי המכתבים מפריעים לי, אין זמן לעשות". הרב טיגר שואל את הרב: "לא כדאי יותר להשקיע על ה'דרך חכמה'?", ומרן משיב: "גם אני חושב ככה אבל רחמנות, המכתבים, אנשים רוצים תשובות, זה גוזל קצת זמן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר