צפו בתיעוד

מרגש: ריקי לויט רתמה את החקלאים למען בני ברק

ריקי לויט, פעילה חברתית מהדרום, שנחשפה לאלימות המשטרתית וההסתה התקשורתית נגד הציבור החרדי, החליטה להתרים את חקלאי הדרום למען תושבי העיר (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

מרגש: ערבות הדדית בין חילונים לחרדים - ריקי לויט, פעילה חברתית מהדרום, שנחשפה לאלימות המשטרתית בעיר בני ברק וההסתה בתקשורת כלפי הציבור החרדי - רתמה חקלאים שתרמו היום (רביעי) טונות של ירקות למשפחות ברוכות ילדים בעיר התורה והחסידות, כך דיווח העיתונאי יהודה שלזינגר.

בשיחה עם 'כיכר השבת' מסבירה ריקי לויט מה עומד מאחורי ההחלטה: "יש אינטרס מאוד פשוט במעשה הזה: 'אהבת חינם לתושבי בני ברק'".

"חקלאים שהרגישו צורך להרים את המורל לתושבי בני ברק החרדים שנעשה להם עוול ודה-לגיטימציה ודמוניזציה - קבוצה קטנה שהכפישה עיר שלמה על לא עוול בכפה. אני לא חרדית, אבל כאב לי שמשחירים ציבור שלם בגלל כמה קיצונים".

ריקי ריגשה כאשר אמרה כי "החברה החרדית היא חברה איכותית של חסד, חברה ממושמעת שתורמת לעם היהודי בארץ ישראל בדרך שלה, זה היה הדרך שלנו בעצם להעביר מסר של 'אהבת חינם'".

לויט הוסיפה וסיפרה על התחושות שלה: "הרגשתי שאני לא נרדמת בלילה אחרי האלימות המשטרתית שנעשתה לתושבי העיר, אמרתי לעצמי: 'מה לתושבי בני ברק ולדבר הזה?', פשוט הרמתי טלפון לחקלאים ורתמתי אותם לעשות טוב לתושבי העיר שהתרגשו מאוד מהמחווה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר