קנוניה עם לפיד?

נתניהו לבנט: "ביקשתי ממך, תפסיק להתחמק"

"אני ביקשתי ממך כבר לפני שלושה ימים להתחייב על ממשלה בלי לפיד ובלי רוטציה ואתה כל הזמן מתחמק, כי אתה רוצה להיות ראש ממשלה" • צפו בנתניהו תוקף את בנט (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו, היום (צילום: דוברות)

ראש הממשלה נתניהו, עדיין לא מתייאש מנפתלי בנט ובדברים שאמר היום (חמישי), הוא פנה לבנט וביקש ממנו להתחייב על ממשלה בלי לפיד.

"נפתלי בנט, ביקשתי ממך לפני שלושה ימים שתתחייב לממשלה בלי לפיד ובלי רוטציה ואתה במשך הימים מתחמק ממני, כי אתה חושב להיות ראש ממשלה".

"אתה רוצה להיות ראש ממשלה עם 8 או 10 מנדטים, אבל אצלי לא תהיה ראש ממשלה, כי הכלכלה הישראלית לא מאפשרת את זה".

"ולכן אתה מתכנן לעשות רוטציה על ראשות הממשלה עם לפיד ועם סער, ליברמן ומירב מיכאלי, אסור שדבר כזה יקרה, אני הברירה האמתית".

כזכור, מוקדם יותר היום אמרה מירי רגב, שממעטת להתראיין במערכת הבחירות הנוכחית, החלה לפני מספר ימים לערוך סיורים ברחבי הארץ. היום, במהלך אחד הסיורים, הודיעה כי שלחה ליו"ר 'ימינה', נפתלי בנט, מכתב ובו היא דורשת שיתחייב רק בממשלת נתניהו ולא עם לפיד.

בתגובה, ענה לה בנט בהודעה עוקצנית בוואטסאפ: "מירי, כבר קיוויתי שאת מודיעה על ההתפטרות שלך בגלל מחדל המוטציות בנתב"ג. אגב, תגידי, יש רגע שאת אשכרה דואגת לבני אדם ולא עושה פוליטיקה? רבאק, אנשים פה קורסים".

רגב לא נשארה חייבת, והשיבה במסרון משלה: "בנט אל תתחמק. אני מבינה שקשה לך להתגרש מלפיד, אבל התשובה פשוטה: חותם או לא חותם? האם אתה ממשיך להיות קבלן הקולות וסוכן השטח של לפיד, או שאתה מתחייב לתמוך ולשבת בממשלת ימין בראשות בנימין נתניהו?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר