'שום לחץ לא יעזור'

גדעון סער: "חבל על הזמן לא אצטרף לביבי"

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער, הבהיר הערב סופית כי הוא אינו מתכוון להקים ממשלה עם נתניהו; "אני פועל כמיטב יכולתי להחליף את נתניהו. חד, חלק, ברור. לא משנה מה יהיו הלחצים" (ארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: Tomer Neuberg/Flash90 • וידאו: מתוך הפייסבוק של סער)

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער, מסר הערב (ראשון) הצהרה לתקשורת, בה הוא הודיע שלא יצטרף בשום מצב לממשלה בראשותו של בנימין נתניהו, השידור עבר בשידור ישיר כאן ב'כיכר השבת'.

"כל מי שיושבע בעוד יומיים בכנסת ישראל זה בזכות העבודה של כל אחד ואחת מכם, כשיצאנו לדרך אמרתי שלא אשב עם נתניהו, ביקשתי ממי שרוצה שנתניהו ישאר שלא יצביע בשבילי. לא רציתי מתוך ראייה לעתיד שיבוא מצביע אחד שיגיד לי 'למה לא אמרת?'. אמרתי את זה כל יום, כמה פעמים ביום", אמר סער בפתח דבריו.

סער עמד על התחייבותו ואמר: "לא נצטרף ולא נתמוך בממשלה בראשות נתניהו ונפעל בכל כוחנו להקמת ממשלת שינוי, אני פועל כמיטב יכולתי כדי שתקום ממשלת שינוי שתחליף את נתניהו. חד, חלק, ברור. רוצים ממשלת פיוס שתדאג לעם ישראל. זו הממשלה שהבטחנו, וזה מה שנעשה".

"לא משנה מה יהיו הלחצים", הוסיף סער, "זה לא ישנה דבר. חבל על הזמן, זה לא יקרה, נעשה במיטב יכולתנו למנוע בחירות חמישיות, אבל מי הביא את ישראל לארבע מערכות בחירות בשנתיים, לא השיג רוב ועדיין נאחז על קרנות המזבח? הוא זה שצריך לזוז הצידה ולאפשר למדינה להתקדם"

"אנחנו רוצים ממשלת ימין - אבל לא תצליחו לכפות עלינו את נתניהו, אפשר להקים ממשלה כזו בכמה ימים, תקווה חדשה אינה עומדת למכירה - לא תפקידים, לא פיתויים".

סער עבר לעקוץ את נתניהו: "יום אחרי שנתניהו לא יכהן כרה"מ, השמש תזרח. מדינת ישראל ושגשוגה לא תלויים בבשר ודם כזה או אחר, כל ממשלה שתקום, אם תקום, נעמוד על ערכינו. נעגן את כל הדברים שצריך לעגן בהסכמים. פועל בימים ובשעות האחרונות כדי שתקום ממשלת שינוי. מה שתלוי בנו אין נימת שיקול אישי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר