האסון שזעזע

כתב אישום נגד האב מקרית גת: רצח את בנו

הטרגדיה הקשה שהתרחשה בקרית גת, הבשילה לכתב אישום: הפרקליטות האשימה לפני זמן קצר את האב שרצח את בנו, למרות החשד כי עשה זאת בהשפעת סם מ'מטפל' (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
מסדרונות בית המשפט, בדיון הקודם (צילום: מתוך @pozailov1 בטוויטר)

בבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש בשעה האחרונה (ראשון) כתב אישום נגד האב מקרית גת שרצח את בנו לפני מספר שבועות בדקירות סכין.

האישום המרכזי שהניחה נגדו פרקליטת מחוז הדרום, הוא רצח בנסיבות מחמירות, כאשר בכך היא מתעלמת מהחשד ההולך וגובר כי האב ביצע את המעשה המחריד בהשפעת סמי הזיה, ולא תחת שפיות מלאה.

כזכור, המדינה כולה הזדעזעה לפני כחודש, כשהתבררו ממדי הזוועה: בבית המשפחה, מנכבדי הקהילה החרדית בקרית גת, נטל האב סכין מטבח ודקר את בנו בן ה-13 פעם אחר פעם, תוך שהאם והאחות נאבקים בו ומנסים לעצור את ההשתוללות.

לאחר שגופת בנו כבר היתה מוטלת בשלולית דם בדירה, נמלט אביו לחורשה הסמוכה, בה נתפס לאחר זמן קצר בתום סריקות שביצעה המשטרה, כאשר הוא נשמע ממלמל הברות קטועות ומשפטים לא ברורים.

בדיון המשפטי אליו הוא הובא למחרת, התנדנד האב על ספסל בית המשפט, אמר שוב ושוב "אני אוהב את כולם" ולבסוף נשכב על הרצפה וצעק "משיח משיח".

חקירת המשטרה כאמור העלתה, כי חשוד מרכזי בפרשה, הוא 'מטפל' מוכר באמצעות היפנוזה, שאף נעצר בחשד כי הוא שסיפק לאב סמי הזיה קשים, שגרמו לו לאבד את שפיותו.

הלווית הנער (באדיבות קבוצת 'כל העדכונים' בטלגרם)

יצוין, כי לפי חשיפת כתב 'כאן' אסף פוזיילוב, במהלך מעצרו חזר האב לצלילות דעת, כפי שמתאר קרוב משפחתו: "הוא חזר לעצמו. כשהוא שמע שרצח את בנו, קרא 'נגמרו לי החיים'. אבל הוא עדיין שומע קולות".

לאחר הגשת כתב האישום היום, אמרו עורכי הדין יהודה פריד וטל גבאי, המייצגים את האב: "אנו מחכים לחוות דעתו הסופית של הפסיכיאטר המחוזי, אשר להערכתנו תקבע כי בעת ביצוע העבירה האב היה שרוי במצב פסיכוטי, ומשכך הוא אינו אחראי למעשיו, ובכך ההליך המשפטי יבוא לידי סיום".

"ברור כי הרצח קשור באחריותו המלאה של המטפל, אשר נתן לאב את הסמים במסווה של תרופה טבעית. הפסיכיאטר המחוזי קבע כבר בשלב הביניים כי יש קשר סיבתי בין אותם הסמים שהוא קיבל לבין האירוע הפסיכוטי שהוביל לרצח".

"לכן", הוסיפו הסניגורים, "אנו בטוחים שכאשר תתקבל חוות הדעת הסופית - כתב האישום של המטפל יתוקן באופן שיקשור את המטפל לרצח ויכלול גם עבירה של גרימת חבלה נפשית חמורה לאב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר