הקרב נמשך. תיעוד

עוד שבוע בפוניבז: גביע לבן על נשיא הישיבה, גז על בחורים

הקרב על הגבעה, השבוע השני למהומות בישיבת פוניבז': לאחר תפילת מנחה, החלו הצדדים בתגרה אלימה שכללה זריקת סטנדרים ולבנים - גם על כמה מרבני הישיבה, בהם הרב כהנמן. תיעוד (ישיבות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הרב כהנמן אחרי פגיעת הלבן, וזריקת הסטנדרים, היום (ללא קרדיט)

הקרב על היכל הישיבה: בשעות הצהריים (ראשון) פרצו שוב עימותים בישיבת פוניבז', כאשר בחורים משני הצדדים לוקחים בו חלק פעיל, כולל התזת גז מדמיע והשלכת לבנים - גם על רבנים.

העימותים פרצו מיד לאחר תפילת מנחה בישיבה, כאשר כל פלג - 'המחבלים' והשונאים' - מנסה להראות את נוכחותו בשטח ותוקף את אלו הנמנים על הפלג שמנגד.

סיקור המהומות בפוניבז' >>

בשיחה עם 'כיכר השבת', מתארים אנשי 'השונאים': "'המחבלים' מילאו את נשיא הישיבה הרב אליעזר כהנמן בלבן. בעבר עוד היו גבולות לגבי רבנים, נראה שגם זה נעלם".

בפלג 'השונאים', מצרפים תיעוד ומוסיפים: "תלמיד מהמחבלים נראה בו זורק סטנדר על תלמידי השונאים ומפנה אותם מהשטח. לאחר כמה שניות נכנס וממלא את שטח השונאים בגז, ואז משליך עוד סטנדר וחבריו כובשים את השטח כולו".

מנגד, בפלג 'המחבלים' מספרים בשיחה עם 'כיכר השבת', כי "הצד של השונאים, כמדי יום, מנסה להבעיר את השטח כדי לקבל אהדה ציבורית".

"הם מתדלקים בחורים צעירים, וכשמתחילה האלימות הם מתעדים צד חלקי ושולחים לכלי התקשורת. אנחנו דווקא רוצים בהפסקת האלימות, ומבקשים מהשונאים לסיים עם ההתגרויות".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר