הלקאה עצמית?

המרצים של 'בצלאל' מזדהים עם ה"מאבק" הפלסטיני

בזמן שהומטרו רקטות לשטח ישראל, הוציאו מרצים באקדמיה לאומנות 'בצלאל' מכתב הזדהות עם הפלסטינים: "מבינים את הקושי ללמוד במוסדות של העם הכובש והמדכא" (אקטואליה)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
בצלאל (צילום: מיכאל יעקובסון, ויקימדיה)

ברשתות החברתיות הופץ צילום מסך של דואר אלקטרוני שנשלח מטעם מרצים באקדמיה לאומנות 'בצלאל' בו הובעה תמיכה במאבק הסטודנטים הפלסטיניים שהכריזו על שביתה בעקבות ''האלימות כנגד הציבור הערבי".

הודעת המרצים (צילום מסך)

במכתב שהופץ אתמול נכתב כי "אנחנו מבינות.ים היטב את הקושי ללמוד במוסדות של העם הכובש והמדכא בכלל, וכל שכן בימים אלה". נכתב. "לצד זאת, נאמנות.ים לתפקידנו כמורות וכמורים, ומתוך אמונה בכוחו של החינוך הגבוה לתרום לשינוי חברתי ופוליטי, אנחנו מתחייבות.ים למצוא את הדרך לסייע לכן.פ להמשיך את הלימודים ככל שרק תרצו וככל שניתן, גם בתנאים הנוכחיים".

עוד כתבו המרצים כי הם "מבקשות.ים להביע את הזדהותנו העמוקה עם מאבקכן.ם על הבית ועל החופש, לנוכח האלימות המשטרתית ואלימות המתנחלים, פרי מדיניות ממשלתית, שבאים לביטוי ביתר שאר באירועי הימים האחרונים בשיח' ג'ראח, בשער שכם ובמסגד אל אקצא".

המרצים קראו לעמיתיהם להצטרף למכתב וכתבו "אנחנו פונות.ים לכל המרצות והמרצים בבצלאל להצטרף לקריאה זו או להביע בקול את תמיכתן.ם במאבק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר