רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: החרם שמסעיר את עולם הפרסום, הריאיון שנערך באמצע הלילה, הסיום והבשרים, הפיוט של משה ארבל, העוגה של ישי כהן, החצוצרן של יואלי דיקמן, הטלפון של חנן בן ארי ו-5 הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר השבת' (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

לרגל הימים העצובים בהם אנו נמצאים, 'זופניק' מתכבד לפתוח את המדור בשירה ווקאלית עליה ניצח המעבד והמנצח יובל סטופל יחד עם הניצבים על סט הצילומים לסדרה 'שישו ושימחו' של 'כאן 11', במה שנראה כלהיט הבא של הווקאליות.

(צילום: אסף הרץ ובן יוספוביץ')

אחרי שנסחפתם לזמזם את הלהיט הקודם, קבלו את החשיפה שמטלטלת את עולם הפרסום החרדי: קבוצת פרסום גדולה פנתה לשני גופי תקשורת מתחרים בהצעה לפעילות קיץ עבור חברה גדולה אותה הם מפרסמים. אחרי שגוף תקשורת אחד נבחר להוביל את הפעילות, גוף התקשורת השני כמובן זעם - ופנה לכל החברות המיוצגות על-ידי אותו משרד פרסום, בהן חברות גדולות במשק, בהודעת חרם חד משמעית: אין יותר פרסום דרך אותו משרד אלא רק ישירות מול גוף התקשורת.

יום רביעי, 00:30 בלילה, לאחר יום שלם בכנסת ישראל, נכנס יו"ר 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני לריאיון מיוחד באולפני 'כיכר השבת'. 'זופניק' כאן כדי לספר לכם כי בעוד גפני הגיע רענן ומחויך, המגיש ישי כהן הוזעק ממיטתו כדי לקיים את הריאיון בשעה החריגה.

מי שליווה את גפני מאחורי הקלעים היה יעקב מורגנבסר שנצפה מתעד מהקונטרול את הבוס שחזה מראש את נפילת 'חוק הדיינים'.

בליל שישי שעבר, אי שם במקום סודי ושומם במרכז הארץ, נערך סיום מסכת יומא ללמדני השיעור היומי הקבוע הנמסר על-ידי הרב יעקב קנייבסקי בו משתתפים בכירי העסקונה הליטאית. לצד כמויות הבשרים שעפו על המנגלים שהוכנו במקום מבעוד מועד, היינות והקינוחים המפנקים, נצפה ח"כ אורי מקלב שחשף כי מדי פעם הוא מצליח להאזין לשיעור, בזכות עוזריו. 'זופניק' הצליח לשים את ידו על אחד הרגעים בהם נצפה מקלב כחלק מהשיעור.

הכנסת עלתה על ראש שמחתנו בימים אלו, לאור האופוזיציה הלוחמנית שממררת את חיי הקואליציה של נפתלי בנט וזוכה להישגים, אך 'זופניק' עם כל מה שמעבר לניוז השוטף. הנה למשל ח"כ משה ארבל, הש"סניק העולה, ברגע של פיוט בחדר אחת הוועדות כשלצדו ח"כ מיכאל ביטון מכחול לבן.

שיחה ממושכת וארוכה נראתה השבוע בכנסת בין רוה"מ לשעבר בנימין נתניהו, אריה דרעי ומיכאל מלכיאלי. 'זופניק' היה רוצה להיות זבוב על הקיר כדי לדעת את תוכן השיחה.

את ח"כ בצלאל סמוטריץ' תפסנו במה שנראה כסלפי מיוחד עם ח"כ יעקב ליצמן.

(צילום: נועם מושקוביץ - דוברות הכנסת)

ויש גם את ח"כ דוד ביטן, האיש והבדיחות המגלגלות, שנצפה מחלק סוכריות לחברי הכנסת, מהאופוזיציה ומהקואליציה, להמתקת הפיליבסטר.

(צילום: נועם מושקוביץ - דוברות הכנסת)

מי שהפך לכוכב של הדיונים הוא לא אחר מח"כ דודי אמסלם שלא עושה הנחות לאף אחד מהקואליציה, והזדעזע כמו רבים מהריאיון של זאב אלקין. הנה הוא מספר בדיחה על "בנט השקרן".

(צילום: ערוץ כנסת)

פרשן ומגיש 'כיכר השבת', ישי כהן, חוגג בימים אלו את יום הולדתו ומחליף קידומת ל-30. במערכת 'כיכר השבת' הפתיעו אותו עם עוגה נדירה של הקונדיטורית נירית חן. 'זופניק' חייב לציין כי העוגה לא רק הייתה נראית מרשים אלא גם טעימה.

רגע לפני שהעוגה נחתכה 'זופניק' מיהר לתעד, למזכרת.

ביום רביעי הקרוב, מיד אחרי תשעה באב, תוכנית "כוכב המג'יק קאס" מבית 'כיכר השבת' חוזרת, היישר לשלב 'הנבחרת' - ועד לגמר הגדול בו ייבחר ילד הפלא הבא של ישראל. 'זופניק' שם את ידו על הצצה למאחורי הקלעים של צילומי הנבחרת שם נהנו יחד מנחם טוקר ומשה מנס.

טייקון הנדל"ן טום ג'ון אור-פז בן ה-33, שיתף השבוע סיפור מרגש מבית מרן הגר"ח קנייבסקי: "לפני 9 שנים כשעבדתי כעוזר אישי לאיש עסקים, ביקרתי אצל הרב הגאון חיים קנייבסקי אשר בירך אותי לפרנסה והצלחה וביקש ממני לגדל זקן. היום, חזרתי אליו מזוקן ביקשתי ממנו שלא יברך אותי לפרנסה ולא יברך אותי להצלחה, כבוד הרב בירך אותי לזוגיות טובה ועוד ילדים. אין לתאר את האנרגיות שזה עשה לי בגוף".

(לפני ואחרי; צילום: דוד זר)

איש עסקים חרדי מוכר היה עסוק השבוע בטלפון במהלך נהיגה, בעקבות כך הוא התנגש ברכב שעמד לפניו ברמזור. בעל הרכב יצא זועם אך כשהבחין שמדובר באישיות מפורסמת הוא התלהב, לחץ את ידו וויתר לו על תשלום הנזק.

בקרוב ב'כיכר השבת': התכנית הפופולרית 'שובר מסך' חוזרת בעונה שנייה בהגשת איש העסקים וכוכב הרשת שוקי סלומון ויועץ התקשורת דודי זילברשלג בנושאים הבוערים על סדר היום.

והנה כאן הם מראיינים בשטח עוברים ושבים על התנהלות הממשלה החדשה עם הציבור החרדי. יש למה לחכות...

(צילום: אברומי לינשה)

ברחובות ירושלים ראינו את חבר המועצת הגאון רבי ראובן אלבז רץ בדרכו אל הישיבה, כדרכו בקודש לניצול הזמן.

(צילום: חיים גולדברג)

האדמו"ר מסאדיגורה נצפה בתפילה בעיירת סאנט אנטון שבאוסטריה, אצל הנגיד אברהם פלדמן.

הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי נצפה כשהוא משוחח עם אברכים ביציאה מבית המדרש 'משובב נתיבות' במודיעין עילית.

(צילום: איתמר קירשבוים)

ואילו את הגאון רבי דניאל אלתר ראינו במחלקת הביזנס בטיסה מארצות הברית לישראל.

הגאון רבי שרגא שטיינמן, חבר המועצת של 'דגל התורה' ואיש החסד אלי ברונר הגיעו השבוע לביקור חולים אצל יצחק סעידיאן, נכה צה"ל המפורסם שהצית עצמו ומאושפז במצב קשה בבית חולים תל השומר. קודם לכן האח אבשלום סעידיאן הגיע לקבל את ברכתו של מזכה הרבים הרב יגאל כהן.

(צילום: שמעון ברדי ובאדיבות המצלם)

איש התקשורת דוד חכם אך חזר לישראל וכבר נקלט ברגע של ערבוב עם חבר-הכנסת אוריאל בוסו מש"ס, שניהם תושבי פתח תקווה. או בלשונו של חכם, "הערכת מצב".

את חבר-הכנסת יואב בן צור 'זופניק' פגש בשדה התעופה ברומא בדרך לעוד פיליבסטר בכנסת.

הפרשן לענייני חרדים של 'חדשות 13' ד"ר אבישי בן חיים, נצפה במלון שבקיבוץ חפץ חיים בכנס נדל"ן למגזר החרדי כשהוא משוחח עם בחורי ישיבות.

(צילום: איתמר קירשבוים)

במהלך צילומי תכנית ריאליטי ל'ערוץ 13' ראינו מאחורי הקלעים את איש 'כיכר השבת' איציק אוחנה מסתודד עם ידידו הזמר האגדי אביב גפן שהתקרב לציבור החרדי בשנה האחרונה.

(צילום: יוני קדם)

השדרן והמגיש מנחם טוקר חתם השבוע חוזה הארכה ל-3 שנים נוספות לתכניתו 'טוקר בשישי' ב'ערוץ 13' (ובכך יתחיל את השנה העשירית שלו בערוץ), זאת במקביל להגשת התכניות ב'ערוץ 20' ורדיו 'קול חי'. מולטי טאלנט כבר אמרנו?

בימים אלו שוהה מנחם טוקר עם בני משפחתו בנופש במיאמי. הנה הוא כאן מתפרע על אופנוע ים.

אחרי שרכבו התרסק בתאונה והוא ניצל בנס - אמן החושים החרדי מני הולנדר התחדש ברכב יונדאי 2021.

(צילום: שרגא הולנדר)

יו"ר ש"ס אריה דרעי נצפה השבוע מעיין בקלסרים עבי הכרס בהשתוממות. ל'זופניק' נודע כי הקלסרים סיכמו את הפרויקטים שהוביל מ"מ וסגן ראש העיר ירושלים צביקה כהן.

(צילום: שלומי כהן)

אחיינו של יו"ר ש"ס אריה דרעי השתתף השבוע באודישנים לתכנית ריאליטי מפורסמת העוסקת במוזיקה, כך פרסם ערן סויסה, כתב הבידור של 'ישראל היום'.

כמו כל עם ישראל גם 'זופניק' הסתובב השבוע במסעדות דגים והופתע לגלות במסעדת 'אהבת הים' כי חזן קהילה הסורית בניו יורק, ר' מרדכי סאלם, הגיע לביקור בזק בישראל והתיישב לארוחה עם ישי כהן ויעקב חבושה.

כשבוע לפני חתונתו, המפיק מייקל כפלין חגג עם החברים הטובים במסיבה בוילה יוקרתית ב'קיסריה', במהלכה החברים זרקו אותו לבריכה עם הבגדים.

(צילום: ישראל ברדוגו @israelbardugo)

במתחם 'דיזיין סיטי' הסמוך לירושלים נערכו היום צילומים לקליפ 'שיר החתונות' המדובר שכתב ויזם שוקי סלומון יחד עם הראפר החסידי ניסים בלאק, לכבוד חתונת המפיק מיכאל כפלין.

דודי רובינשטיין, הצדיק מחו"ל מהודר, נצפה מנצל את זמנו בטרקלין העסקים של אל על בדרך לעוד יעד קסום.

את יהודה מנדלוביץ, העוזר של ח"כ אורי מקלב, ראינו כשהוא ממתין לרכבת תוך שהוא מסייע לעוד פונה בוואטסאפ.

ואילו את יונה ויזל העוזר של ח"כ יעקב אשר, ראינו קונה סיגריות בתחנת דלק בבני ברק בין פנייה לפנייה.

זאב קשש נצפה עורך קניות לשבת קודש ממש כאחד האדם. כי אין כמו ניחוח לבנדר בבגדים.

ואילו היועץ האסטרטגי גואל ועקנין נצפה נושא תפילה בציון הרבי מליובאוויטש.

אם חיפשתם את איש ההצלה ובדיקות הקורונה אפי פלדמן, אז תדעו שהוא בנופש בהרי אוסטריה.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן נצפה קונה אוכל לשבת במסעדת 'רוזמרין' בראש העין.

באותו מקום ראינו גם את השר לשעבר אורי אריאל יחד עם רעייתו.

הזמר והיוצר שולי רנד בסוד שיח בשוק מחנה יהודה עם רב הסלבס מרדכי חסידים ואנשי התקשורת איציק אוחנה ויוני קדם.

מתחת לאולפני רדיו 'קול ברמה' נצפו המעבד והמנצח יואלי דיקמן והזמר מאיר גרין בשיחה לוהטת. 'זופניק' מנסה להבין איזה הפתעות מכינים השניים.

תיעוד משעשע: החצוצרן הראשי, באירועים עליהם מנצח המעבד יואלי דיקמן, חושף ידע הלכתי מהלכות ט' באב; מדובר בבחור ממוצא רוסי, בשם גנאדי, שבמהלך עבודתו לצד דיקמן, למד להכיר היטב את נבכי העולם החרדי.

מאחורי הקלעים: בלוקשיין של עלייה לרגל עם סוסים בשילה הקדומה - מקהלת 'מלכות' ערכה צילומים לקליפ חדש מתוך אלבום הבכורה של זאנוויל ויינברגר שיראה אור אחרי ט' באב.

סוכן השחקנים החרדי יוסי הופמן שהיה אמון על הפקת הקליפ מאחורי הקלעים עם עשרות הניצבים החרדים.

הזמר והיוצר אהרן רזאל בהקלטות לביצוע מיוחד ללהיט "מה עשית היום" בשילוב זמרי ונגני "צלילי הנפש" - הלהקה הייצוגית של ארגון 'עזר מציון', המורכבת ממתמודדי נפש מהמגזר החרדי-דתי.

(צילום: אסף כהן)

אחיו, הזמר והיוצר יונתן רזאל נצפה השבוע ממתין לרכבת בתל אביב, ממש כאחד האדם.

(צילום: לוי נוישטט @levi_n.770770)

הזמר והיוצר חנן בן ארי חשף השבוע בשו"ת גולשים באינסטגרם שמכשיר הטלפון האישי שלו הוא מכשיר נוקיה 208 כשר - רק עם שיחות. את חשבון האינסטגרם שלו מפעיל ג'וני, העוזר.

(מתוך אינסטגרם)

לקראת מופע הקיץ לילדים מיוחדים של 'בלב אחד' - ראינו את כוכב הזמר החסידי ליפא שמלצר יחד עם המפיק אייזיק גפן ודוד ווייטמאן מנכ"ל הארגון.

גדול הזמר היהודי יעקב שוואקי נצפה בריקוד עם הגאון הרב יצחק דוד גרוסמן בחצר ביתו של הזמר בניו ג'רזי.

אחרי תקופה ארוכה בחו"ל בעקבות משבר הקורונה, הזמר בני פרידמן הגיע לישראל לקראת מופעי החופש הגדול, והנה הוא כאן עורך בדיקה בנתב"ג בליווי מנהלו האישי יונתן יחיאל.

הפייטן והזמר יובל טייב נצפה השבוע בסינמה סיטי ירושלים.

שמעון ברדי, איש יחסי הציבור, נצפה השבוע בציונו של רבי נחמן מברסלב באומן כשהוא מעתיר בתפילה על רשימת מקורבים.

מיכאל גפני, בנו של יו"ר 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני, נצפה כשהוא לומד חברותא עם הצלם איתמר קירשבוים בכולל של רבי יעקב אדלשטיין זצ"ל שברמת השרון.

(צילום: ישראל דסקאל)

בימים אלו של התפשטות הקורונה מחדש, ראינו במהלך יום עיון מיוחד לרבני הציונות הדתית את ראש עיריית לוד יאיר רביבו בשיחה עם הפרופסור יוסף פרס והיועץ הרפואי יוסי ערבליך על הגל הרביעי של הקורונה.

ברכת מזל טוב למפיק אייזיק גפן לרגל אירוסיו עם תילי צודרר בשעה טובה ומוצלחת.

(צילום: שלומי כהן)

כמה ימים אחרי ואייזיק גפן כבר נצפה מתרגל קניות בסופר.

ברכת מזל טוב לחבר מועצת העיר אלעד פיני גרוס לרגל אירוסי בנו שלום, תלמיד ישיבת צאנז בנתניה.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות ביותר ב'כיכר השבת' בשבוע האחרון:

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / בבידוד מה'קורונה' / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום?
'זופניק' כאן בשבילכם, כל הזמן - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר