מעיין בספרו החדש • תיעוד

נס רפואי: הגרב"מ אזרחי ישוחרר בקרוב מבית החולים

לאחר שהיה מונשם ומורדם, ובמצב רפואי מורכב, מבית החולים 'הדסה עין כרם', מגיעה הבשורה הטובה, על כך שהגרב"מ אזרחי ישוחרר בקרוב בעז"ה מבית החולים (ישיבות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
ראש הישיבה היום בבית החולים, מעיין בספר החדש (צילום: ללא קרדיט)

חבר מועצת גדולי התורה וראש ישיבת עטרת ישראל, הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי, שהיה בתחילת השבוע בסכנת חיים, ישוחרר אי"ה בקרוב מבית החולים, כך מוסרים הערב (חמישי) מקורביו ל'כיכר השבת'.

כזכור, הגרב"מ, בן ה-92, אושפז השבוע ביום שני, לאחר שסבל מזיהום ומצוקה נשימתית, ובבית החולים הוחלט להעביר את ראש הישיבה לאשפוז במחלקת טיפול נמרץ, שם הוחלט להרדים ולהנשים את הרב.

הגר"ג אדלשטיין: "להתפלל על הגרב"מ אזרחי"

ראש הישיבה הגיע לבית החולים במצב קשה, ותחילה הרופאים לא היו אופטימיים. אך לאחר כיממה, בחסדי שמיים חל שיפור משמעותי במצבו.

בביקור בבית החולים: אחיו של רה"י; הגר"י אזרחי הרב אורי אזרחי, רב ביה"ח הדסה הרב קליין ובנו הגרב"צ אזרחי (ללא קרדיט)

ראש הישיבה, החל תחילה לתקשר עם בני משפחתו ששהו לצדו, ולאחר שעות ספורות, הרופאים החליטו לנתקו ממכשיר ההנשמה, בשל השיפור המשמעותי במצבו.

היום, כך לפי מקורביו של ראש הישיבה, חל שיפור נוסף במצבו של ראש הישיבה, ולדברי הרופאים, כבר בקרוב הוא אמור להשתחרר מבית החולים.

כדי לשמח את ראש הישיבה, בני המשפחה הביאו לראש הישיבה את הספר החדש שלו - 'ברכת מרדכי', על מסכת נדרים, רה"י עיין בספר וקורת רוח מרובה נחה עליו.

ראש הישיבה היום מעיין בספר החדש

כזכור, לפני כחמישה חודשים, ראש הישיבה היה מאושפז בבית החולים, בשל חולשה ודלקת, ולאחר מספר ימים, הוא שוחרר מבית החולים. לפני כשנה, בתחילת 'זמן חורף'.

ראש הישיבה נדבק בנגיף הקורונה, יחד עם רעייתו ולמרות החשש שהיה בקרב התלמידים והמשפחה, בחסדי שמיים, הוא התגבר על הנגיף תוך מספר ימים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר