לראשונה מאז הקמת הקהילה

הגר"ש אלתר ימריא לביקור היסטורי בארצות הברית

תסיסה של ממש החלה בקרב חלק ממתנגדיו של הגר"ש אלתר בארצות הברית, לקראת ביקורו ההיסטורי הצפוי במדינה בעוד מספר ימים • 'כיכר' עם הלו"ז הצפוי בארה"ב (חסידים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הגר"ש אלתר (צילום: שלומי טריכטר)

הגר"ש אלתר צפוי להגיע לביקור היסטורי בארה"ב בשבוע הבא, לראשונה מאז הקמת הקהילה לפני כשנתיים.

הגר"ש, שצפוי להמריא מישראל לארה"ב בתחילת השבוע, אף צפוי לשהות בשבת פרשת תולדות בבורו פארק, שם יתקיימו התפילות וה'טישים' בליל שבת ובסעודה שלישית בהשתתפות המונים, כל זאת לצד מסירת שיעורי תורה ברחבי לייקווד, ניו ג'רזי וברוקלין.

בנוסף יערוך הגר"ש אלתר קבלת קהל לתלמידיו בארה"ב, ואף מספר מעמדי 'דינר' סגורים לצורך גיוס כספים עבור רכישת המגרש ובניית בית המדרש הגדול ברחוב ירמיהו בירושלים, כפי שכבר פורסם ב'כיכר השבת'.

בקרב אנשיו מציינים כי גם מסעו היחיד לארה"ב של אביו של ראש הישיבה, האדמו"ר ה'פני מנחם' זצוק"ל בשנת תשנ"ד, נערך בסוף חודש חשוון לאחר נשיאותו כאדמו"ר - ביקור שכידוע הותיר אז רושם רב.

יצויין כי מרגע היוודע דבר ביקורו הצפוי של הגר"ש אלתר בארה"ב, החלה תסיסה של ממש בקרב חלק ממתנגדיו שמתגוררים בארה"ב, כל זאת ברקע הדחתו של רב הקהילה הרב משה פוגל לפני מספר חודשים, זאת בשל תמיכתו בגר"ש אלתר, וכי בימים האחרונים במסגרת הסכסוך בחסידות אף אירעו מספר תקריות שאף הצריכו את התערבות המשטרה המקומית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר