"חוששים מפגיעה"

האיומים על משפחת קנייבסקי; 'נהרוג אותך, יש לך דם על הידיים'

לאחר קריאתו של מרן הגר"ח קנייבסקי, ליטול חיסוני קורונה, בני משפחתו נחשפים לאיומים מטרידים במיוחד, היו פעילים שאף ניסו לחדור פיזית לבית הגר"ח; "חוששים מפגיעה" (ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
מרן הגר"ח קנייבסקי, ונכדו יענקי (צילום: ארכיון כיכר השבת)

אימה במשפחת קנייבסקי: לאור קריאתו הברורה של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, כי על כולם ליטול את החיסונים נגד נגיף הקורונה, כולל ילדים מעל גיל חמש, בני ביתו סופגים קללות, נאצות ואיומים.

על פי הפרסום הבוקר (שלישי) של קובי נחשוני ב'ידיעות אחרונות', מתנגדי החיסונים ומפיצי ה"פייק ניוז", על החיסונים, סימנו כמטרה את בני משפחת קנייבסקי, ומי שסופג את עיקר האש, הוא נאמן ביתו, יענקי קנייבסקי.

כך למשל, כשיענקי קנייבסקי הולך ברחוב, הוא סופג קריאות - "אתם רוצחים"; "יש לכם דם על הידיים", ומנגד גם משוגרים איומים - "נגיע אליכם; "נתעלל בילדים שלכם" ועוד קריאות מן הסוג הנחות הזה.

יענקי גם קיבל הודעה בה הוא הואשם, "מכרת את עם ישראל בשביל בצע כסף. השתמשת בסבא שלך כדי למכור את הילדים הקטנים שלנו ולהכניס להם זריקות. מה את אתה חושב?! שאין אלוקים. הייחוס שלך לא יעזור, גם ליצחק היה בן רשע בשם עשיו, כשמדובר בדיני נפשות, אין פרוטקציות אצל הקב"ה".

אך לא רק יענקי נמצא במוקד, גם בני משפחה אחרים סופגים אש ומקבלים הודעות קוליות או בSMS, בהן כתוב; "יימך שמך"; "נבל"; "עמלק" וכן "יש דין ויש דיין.

אחד מבני המשפחה של מרן הגר"ח, אף קיבל לביתו חוברת המסבירה על "סכנת החיסונים", כאשר הוא מקבל איומים, "נהרוג אותך" וגם; "נגיע לבני ברק ואז תבין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר