התוכנית הכלכלית • צפו

שוק התעסוקה החרדי, נתוני אשראי וחיסכון בחימום בחורף

מה יהיה עתיד שוק התעסוקה החרדי? • מהי הדרך הכי כדאית להשקעה? • מה זה בעצם נתוני אשראי ולמה צריך להיות לנו אכפת מזה? • וגם, מה הדרך הזולה והטובה לחימום של הבית בחורף? (הכלכלית)

(צילום: שאטרסטוק, כיכר השבת)

'התוכנית הכלכלית' של 'כיכר השבת', בהגשת רפאל כהן וציקי ברנדוין עם כל הנושאים הכלכליים הבוערים בכלל ולמגזר החרדי בפרט, וכל מה שחשוב לדעת - לצד הפינות הפופולריות: "עובר ושב", "כסף קל", "יש לי מושג", וגם, ריאיון אחד מרתק ומיוחד.

הפינות האהובות

כותרות הכלכלה:

זן האומיקרון מסרב לרדת מהכותרות עם שיאי נדבקים בצרפת ובבריטניה, כשבבריטניה נשברים שיאי תחלואה של כל הזמנים. רופאים ברחבי העולם עדיין עוקבים בדאגה אחר ההתפתחויות ועד כמה האומיקרון יכול לגרום לתחלואה קשה. גם בישראל מתחילים להחמיר עם הגבלות הקורונה ומכניסים לבידודים גם מחוסנים בשלוש מנות - בהם ראש הממשלה ושרת החינוך.

שרי החקלאות והאוצר הכריזו על רפורמה בחקלאות בה יוסרו מכסי הייבוא של פירות ויקרות, דבר שמעורר את זעמם של הלובי החקלאי בהם חברי הכנסת אלון שוסטר ורם שפע.

מחירי החשמל צפויים לעלות בכחמישה אחוזים, משמעותית פחות מההערכות הראשוניות לפיהן הייתה אמורה להיות עליה של כ-20 אחוזים. פרשנים ברחבי העולם תולים בכך את עליית מחירי הפחם וטוענים כי במהלך 2022 המחירים עשויים לעלות בעוד כ-50 אחוזים.

עובר ושב:

החורף כבר כאן וכולנו נהנים להיכנס עמוק אל תוך הפוך הנעים והחמים. לעומת זאת, כתבנו שלומי מלוביצקי יצא לשטח ובדק בשבילכם: איזה אמצעי חימום הכי נעים והכי חסכוני? לחובבי הספוילרים: התשובה היא ממש לא מה שחשבתם...

ריאיון השבוע:

איציק קרומבי הוא חוקר תעסוקת חרדים כבר זמן רב ושימש במספר תפקידים בהם מנכ"ל ביזמקס, כשבתפקידו השונים ניסה ופעל בכדי להגדיל את היקף תעסוקת החרדים במשק, ובמשכורות טובות. חצי שנה לממשלת בנט-לפיד, דיברנו איתו על המצב.

יש לי מושג:

רבים מאיתנו אוהבים להשקיע, וישנם שני סוגים של משקיעים. אלו שמשקיעים לטווחים ארוכים, ואלו שמשקיעים לטווחים קצרים. אז איך זה עובד, ומה הכי נכון עבורכם לעשות?

כסף קל:

השבוע בפינתנו 'כסף קל' ננסה להבין איך יכול להיות אדם שמרוויח סכומים גדולים, אבל בבנק ימנעו ממנו אפילו הלוואה קטנה, ומה זה מלמד על הצורך בהתנהלות חודשית תקינה?

צפו בתכנית המלאה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר