מחלוקת בממשלה

לפיד נגד סער וליברמן: בעד הארכת התו הירוק

'יש עתיד' הודיעה כי שריה יתמכו בהאררכת התו הירוק במספר ימים, לפי בקשת שר הבריאות ניצן הורוביץ, וזה לאחר ששר האוצר ליברמן ושר המשפטים סער הודיעו שיתנגדו (אקטואלי)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
ליברמן ולפיד (צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90)

שר האוצר, אביגדור ליברמן, ושר המשפטים , גדעון סער, הודיעו אמש (מוצ"ש) כי יתנגדו להארכת התו הירוק לאחר שלדבריהם אין במתווה כל תועלת. אך יו"ר 'יש עתיד' ושר החוץ, יאיר לפיד, מאמץ את בקשת גורמי המקצוע במשרד הבריאות והודיע כי סיעתו תתמוך בהארכת התו הירוק במספר ימים.

בהודעה שיצאה מטעם סיעת 'יש עתיד' נאמר: "אין ספק כי נדרש שינוי נוכח המציאות המשתנה. אך נכון לעכשיו, אנו ביש עתיד נסכים לבקשת שר הבריאות להאריך את תקנות התו הירוק במספר ימים על מנת להסדיר את נושא מגן אבות ונתב"ג".

כזכור, שר המשפטים סער כתב הלילה בחשבון הטוויטר שלו כי: "התו הירוק צריך לסיים את דרכו. כמו באנגליה. כמו בדנמרק. הפגיעה בחרויות ובפרנסה היתה מוצדקת כל עוד היתה לכך תכלית אפידמיולוגית מובנת. אין עוד כזאת. לא אתמוך עוד בהארכת התו הירוק".

שר האוצר ליברמן אמר ב'חדשות 12': "התו הירוק אמור להסתיים 6 בפברואר ואני אתנגד להארכה, אפילו בשנייה אחת. לא רוצה לדבר בשמו של ראש הממשלה, אבל עמדתי היא להתנגד. אין שום סיבה שבמצב החיסונים וההדבקה והמחלימים במדינה להמשיך בתו הירוק. יש קבינט מומחים שהוא מייעץ לממשלה, גם שם יש רוב מוחץ לביטול התו הירוק ולכן אני שקט לחלוטין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר