גוש נתניהו מתחזק

סקר חדש: מרצ לא עוברת את אחוז החסימה

סקר חדש מעלה כי סיעת מרצ של ניצן הורוביץ לא עוברת את אחוז החסימה • נתניהו ממשיך להוביל עם 36 מנדטים • גוש הימין זוכה ל-60 מנדטים • בנט עם 6 מנדטים (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ניצן הורוביץ (צילום אבשלום ששוני/פלאש90)

סקר חדש שפורסם הבוקר (ראשון) מעלה כי גוש האופוזיציה מתחזק וזוכה ל-60 מנדטים, גוש הממשלה הנוכחית עם 53 מנדטים. מרצ , שעברה טלטלה לאחר הודעת ח"כג'ידא רינאוי זועבי שהחליטה לפרוש מהקואליציה, לא עוברת את אחוז החסימה.

מהסקר, שערך המנחם לזר, מנהל פאנלס פוליטיקס, ופורסם הבוקר ברדיו 103, עולה כי אם היו מתקיימות כיום בחירות לכנסת, 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו הייתה זוכה ל-36 מנדטים. 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד עם 18 מנדטים.

על פי הסקר, 'הציונות הדתית' בראשות בצלאל סמוטריץ' עם 9 מנדטים. ש"ס בראשות אריה דרעי, 'כחול לבן' בראשות בני גנץ ו'העבודה' בראשות מירב מיכאלי כל אחת עם 8 מנדטים.

'יהדות התורה' בראשות משה גפני עם 7 מנדטים, כך גם 'הרשימה המשותפת' בראשות איימן עודה הזוכה ל-7 מנדטים.

'ימינה' בראשות ראש הממשלה נפתלי בנט עם 6 מנדטים. 'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן עם 5 מנדטים. 'תקווה חדשה' בראשות גדעון סער ורע"מ בראשות מנסור עבאס על גבול אחוז החסימה עם 4 מנדטים. מרצ כאמור אינה עוברת את אחוז החסימה.

בסקר נבדק האפשרות שח"כ איתמר בן גביר יתמודד לבדו בבחירות. מהסקר עולה כי במצב שכזה בן גביר ייזכה ל-5 מנדטים וח"כ סמוטריץ ייזכה אף הוא ל-5 מנדטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר