פיגוע בחווארה

בנה ונכדיה של ח"כ אורית סטרוק נפגעו מיידוי אבנים

בנה של ח"כ אורי סטרוק, בן ה-24, ושני ילדיו - פעוט בן שנתיים וילדה בת 4, נפצעו בתאונה שנגרמה בעקבות יידוי אבנים על הרכב שבו נסעו בחווארה שבשומרון (אקטואליה)

כוחות צה"ל בחווארה, אמש (צילום: לפי סעיף 27א)

בנה של ח"כ אורי סטרוק, בן ה-24, ושני ילדיו - פעוט בן שנתיים וילדה בת 4, נפצעו אמש (שלישי) בתאונה שנגרמה בעקבות יידוי אבנים על הרכב שבו נסעו בחווארה שבשומרון.

בשעות הערב אמש התפתחו עימותים בכביש הראש בחווארה, בו נוסעים בדרך כלל גם ישראלים, לאחר שבמקום נתלה דגל אש"ף ואחד היהודים שחלפו במקום, ניסה להוריד את הדגל.

המהומות בחווארה (צילום: לפי סעיף 27א)

בעקבות כך, החלו הפלסטינים ליידות אבנים על היהודים שחלפו במקום ופגעו במספר רכבים. באחד מהם נסע בנה של ח"כ סיטרוק, שבעקבות יידוי האבנים עשה תאונה עם רכבו.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים בילינסון, את האב בן 24 עם חבלת ראש במצב בינוני, פעוט כבן שנתיים וחצי במצב בינוני עם חבלת ראש, וילדה כבת 4 וחצי במצב קל.

"ערבים ניסו לרצוח את הבן והנכדים הקטנים שלי בחווארה!!", צייצה בזעם ח"כ סטרוק.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון אמר בתגובה: "דם יהודי נשפך שוב ושוב בשומרון, ומה הממשלה עושה? מפנה את חומש. הממשלה הזו מאבדת את ההרתעה שוב ושוב, והיא חייבת להתעשת. הממשלה הזו נכשלת בביטחון, נכשלת בהתיישבות ואנחנו נחליף אותה".

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר