למעלה משעתיים של פקק

בוקר פקוק לכיוון ירושלים: תאונה בין שתי משאיות; נהג נלכד

הנוסעים הבוקר לירושלים, נתקעו בפקק שנמשך גם בשעה זו, בעקבות תאונה שהתרחשב אחרי בבוקר בין שתי משאיות, כאשר נהג משאית היה לכוד | כל הפרטים (חדשות בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
התאונה הקשה בכביש 1 (צילום: כבאות והצלה מחוז ירושלים)

לאחר השעה שש בבוקר (שלישי) התקבל דיווח על תאונה בין שתי משאיות, בכביש אחד לכיוון ירושלים, הכביש נחסם לתנועה והנוסעים התבקשו לנסוע בדרכים חלופיות.

מדובר בתאונה קשה בין שתי משאיות, כאשר ישנו לכוד באחת המשאיות, שני נתיבים, בכביש 1, נחסמו על ידי משטרת ישראל לאפשר עבודה בטוחה לצוותי הכיבוי.

לוחמי האש שהגיעו למקום עם צוות מורחב, החלו מבצעים פעולות לחילוץ הלכוד באמצעות כלים יעודיים.

רשף משה ביטון-מפקד משמרת בתחנה אזורית בית שמש: "הגענו 3 צוותי כיבוי לתאונת דרכים בכביש 1, 300 מטר לפני מחלף שורש לכיוון ירושלים. ראינו תאונה בין שתי משאיות כאשר נהג של אחד המשאיות היה לכוד".

"התחלנו במהירות בפעולות חילוץ ע"י כלים יעודיים, יש לציין שפעולות החילוץ היו מורכבות ואינטנסיביות עקב מצב המשאית לאחר התאונה. חילצנו את הלכוד והעברנו אותו לידי גורמי הרפואה. גורמי הרפואה הגדירו את הלכוד במצב בינוני".

דוברות מד"א : "התקבל דיווח על תאונת דרכים בין 2 משאיות בכביש 1 סמוך למחלף שורש. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה עין כרם, 2 פצועים בהם: גבר כבן 40 במצב בינוני עם חבלות בגפיים ו-1 במצב קל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר