מה נשתנה? המון!

עוד עשרות מוצרי פרמיום לפסח מבית היוצר של 'גפן'

גפן יצרנית מוצרי המזון האמריקאית האיכותית ובעלת המוניטין רב השנים, שוב מפתיעה את עקרת הבית ומביאה השנה למטבח הכשר למהדרין בפסח עוד עשרות מוצרי פרמיום איכותיים שיוסיפו ארומה מיוחדת לתבשיל ויקלו על עקרת הבית את מלאכת הבישול והאפייה וכל זאת בכשרות מהודרת (צרכנות פסח)

כל מוצרי "גפן" בכשרות מהודרת של אב"ד וואלאווע (צילום: יח"צ)

את מוצרי חברת גפן הוותיקה תמצאו בארון המזווה של כל עקרת בית בעולם היהודי, מאות אלפי נשים כבר משתמשות בהם לאורך שנים ומקלות על עצמן את מלאכת הבישול והאפייה.

בין מוצרי החברה הכשרים לפסח בכשרות מהודרת תמצאו את: רטבי עגבניות, רטבי בוטיק מיוחדים שעשויים מעגבניות מובחרות בטעם איטלקי מיוחד, וקיימים במגוון דגמים. רסק תפוחים העשוי מתפוחים נבחרים שנקטפו בתשומת לב מיוחדת המגיעים למטבח היישר מן הטבע, מיונז משמן אגוזים, רטבי ברביקיו, איטריות נודלס ועוד.

גפן מציעה למטבח היהודי הכשר למהדרין גם מגוון מוצרי אפיה ייחודיים הכשרים לפסח, ביניהם: תערובות מוכנות לעוגות בטעמי בראוניז, קפה ושוקולד, ג'לי בטעמי דובדן, פטל ותות, אינסטנט פודינג וניל ואינסטנט פודינג שוקולד, קרוקונט לקישוט ולקינוח, עוגיות מקרון משקדים ואגוזים, סירופ שוקולד ומוצרים רבים נוספים.

כל מוצרי "גפן" בכשרות מהודרת של אב"ד וואלאווע – הוואלאווע רב שליט"א ומיוצרים באיכות ובקפדנות מקסימלית בהתאם לתקנים בינלאומיים מחמירים.

אם לא תטעמו לא תדעו!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר