פרסום ראשון

לאחר הראיון ב'כיכר': הגננות יקבלו משכורת

מנכ"ל רשת המעונות של 'בית יעקב', התראיין אחר הצהריים ל'כיכר', ודיבר על אפליית הגננות החרדיות והחינוך המיוחד. בערב, הוציא המנכ"ל הבהרה כי המשכורת שלהן תועבר (ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

מנכ"ל רשת מעונות יום של בית יעקב, הרב יצחק גולדקנופף, הגיע אחר הצהריים (ראשון), לתוכנית 'קורונה טיים', ודיבר על מצוקת הגננות החרדיות. לאחר הראיון, הוציא גולדקנופף מכתב לגננות ובו התחייב על תשלום המשכורת שלהן.

בראיון ל'כיכר השבת', דיבר הרב גולדקנופף, על כך שמשרדי הממשלה מפלים את הציבור החרדי - רק בשל היותם חרדים, ולכן הוא לא יודע מה יקרה עם המשכורת של הגננות בחודש הקרוב - המשכורת של חג הפסח.

לאחר הראיון המדובר, החליט הרב גולדקנופף, לקחת סיכון, ולהבטיח לגננות את המשכורת שלהן, למרות שלא בטוח כלל שיקבל את ההחזר הכספי על כך ממשרדי הממשלה.

במכתב כותב הרב גולדקנופף לגננות: "אחרי שהופעתי היום בתקשורת, ולאחר שגם פניתי בכתב לרה"מ ולשרים הנכבדים, להעמידם על חשיבות מצוקת הגננות והסייעות, בחינוך הרגיל ובחינוך המיוחד, הפנמתי אני בעצמי עד כמה יהיה המצב קשה מנשוא לעובדות ובני משפחתם, אם לא יופקד משכורתן בערב פסח לחשבון הבנק עבור חודש מרץ 2020".

המכתב שנשלח לגננות

"לא יכולתי להתעלם מאותו הציטוט שנאמר בהסכם שנעשה בין הסתדרות המורים לבין משרד האוצר ומשרד החינוך: "כי אנחנו מכירים ומוקירים את העבודה שעשה ועושה ציבור עובדי ההוראה בניסיון לשמור על קשר פדגוגי ורגשי בצל משבר הקורונה", סוף הציטוט".

"הלא אצלנו זה נעשה בכפל כפליים, אז למה ניגרע?", שואל הרב גולדקנופף במכתב.

ואומר: "ביקשתי את ברכתם של גדולי ישראל מרנן ורבנן שליט"א, הם חיזקו את ידיי כי "עת צרה היא ליעקב" – וממנה ניוושע כלומר מ"קול יעקב" תשב"ר. לפיכך, החלטתי לשלם לכל עובדי ההוראה והסייעות במסגרתנו את שכר חודש מרץ 2020 שתועבר לקראת פסח במלואה, כמידי חודש בחודשו".

"בעז"ה, אמשיך להיאבק שתקבלו את שכרכם בעתיד כמו העובדים במגזר הציבורי. אני פונה ומבקש מכל ידידי מנהלי המוסדות לצאת עמי לדרך של קידוש ה' למען תשב"ר ולמען המחנכים והמחנכות של דור העתיד. בטוחני בעז"ה, ששלוחי דרחמנא ושלוחי דרבנן יהיו בעזרתנו".

הרב גולדקנופף בראיון ל'כיכר', הערב

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר