פינת הצרחנות • צפו

בעקבות 'כיכר': כך המשגיח הספיק את הטיסה לבנגקוק

את מומחה הכשרות הרב יוסף דורפמן כולנו מכירים מהתיעודיים המעניינים והמפתיעים • לפני שבועיים הוא פנה ל'פינת הצרחנות' בתוכנית הכלכלית והציג בעיה לא פשוטה • שעון הקיץ נכנס לתוקף והטיסה שלו לבנגקוק יוצאת עם צאת השבת; ומתי יעשה צ'ק אין? • התגייסנו למשימה, פנינו ל'אל על' ושם מיהרו למצוא פתרון - עד הסוף הטוב, במוצ"ש האחרון • צפו (הכלכלית)

משה מנס | כיכר השבת |
פינת הצרחנות; בתמונה: הרב דורפמן על רקע בנגקוק (צילום: כיכר השבת; תמונה ראשית: ndreas Brücker on Unsplash)

לפני שבועיים קיבלנו במערכת התוכנית הכלכלית את פנייתו של מומחה הכשרות, הרב יוסף דורפמן, מי שאנחנו מכירים מסרטוני הכשרות המעניינים שלו אותם הוא מתעד בכל העולם.

"בעוד שבועיים אני אמור לטוס שוב לבנגקוק", סיפר לנו הרב, "באותה שבת השעון מתחלף ויומיים לפני שעון הטיסות מתחלף, כך שיוצא שהשבת יוצאת בשעה שבע וחצי, השערים נסגרים בשעה שמונה בערב והטיסה יוצאת בשעה תשע. אין לי סיכוי להספיק לתפוס את הטיסה, במיוחד שאין אפשרות לעשות צ'ק אין מוקדם בלי להגיע לנציג בגלל כל המסמכים. אני לא חושב שמתאים לחברה לצאת כל כך סמוך לשבת, במיוחד בטיסות כאלו ארוכות שאינם זמינות כל כך" הוא טען, כאשר הבעיה שהוא הציף רלוונטית גם ליהודים רבים נוספים.

במסגרת פינת הצרחנות, בה אנו משתדלים לעזור ככל הניתן בפניות המגיעות לידינו פנינו אל חברת אלעל, והופתענו שתוך מספר דקות פנה אלינו סמנכ"ל אל-על מר שלומי עמשלום, בהבטחה שהוא ידאג לטיפול בסוגיה, כאשר חייבים לציין שהטיפול היה מערכתי. "אל תדאגו, אנחנו נדאג שאף אחד לא ישאר מאחור", אמר.

בנגקוק (צילום: ndreas Brücker on Unsplash)

בפועל מה שנעשה זה לתת את האופציה לצ'ק אין מוקדם ודאגה למעבר מהיר בשדה התעופה במוצ"ש.

ואכן, כבר לאחר ששוחחנו עדכן הרב דורפמן שקיבל שיחה מנציגות אל-על שהדבר מטופל כאשר במקביל גם נוסעים נוספים קיבלו עדכון על הפתרון.

במוצאי שבת, כשעתיים אחרי צאת השבת ,קיבלתי הודעה מהרב דורפמן שכתב: "ברוך השם אני על הטיסה, דאגו לי מיציאת השבת, גם הסמנכ"ל ועוד שני נציגים. כבר ביום שישי שלחתי את המזוודות ובמוצ"ש עברתי בזריזות. חשוב לי לציין שזה שירות שניתן לכל יהודי שזקוק ותודה מיוחדת לשלומי הסמנכ"ל שטרח והתקשר ודאג למנהלת כאן שתחכה. תודה רבה ממש. באמת כל הכבוד לכם".

הרב דורפמן בדרך לבנגקוק. סוף טוב

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר