כל אחד יכול!

"מדברים עם הרב פנגר" • 'הצ'ייסר' איתי הרמן בשיחה על היכולות והניצחונות

מזכה הרבים הרב יצחק פנגר בתוכנית שבועית בה מתארחים ידוענים ומצליחנים שמגוללים את סיפור חייהם השזור באתגרים וקשיים - בדרך להצלחה • ובתוכנית השישית: איתי הרמן, חידונאי ישראלי הידוע בכינוי "צ'ייסר" • הוא החל כילד היפראקטיבי שסובל מבעיות קשב וריכוז, הצליח לשבור שיא עולמי ומוכיח שכל אחד יכול להיות "צ'ייסר" • צפו בשיחה (אולפן)

(צילום ועריכה: אלעד זהבי | צילומי חוץ: דודי פלוג | הפקה: אשר רוט ואיציק אוחנה)

מזכה הרבים הרב יצחק פנגר, מגדולי מחזירי התשובה בדורנו, בתוכנית שבועית ב'כיכר השבת' - "מדברים עם הרב פנגר", בעזרת-השם בכל יום שלישי בשעה 21:00.

"מדברים עם הרב פנגר" הינה תוכנית אירוח ייחודית שבה נפגש הרב יצחק פנגר עם ידוענים ומצליחנים בכל התחומים, שמגוללים את סיפור חייהם השזור באתגרים, חוויות וקשיים בדרך להצלחה הגדולה - שמהם נוכל כולנו ללמוד על חיינו.

"אין חכם כבעל הניסיון", אמרו חז"ל, וזו ההזדמנות שלנו לאסוף טיפים ותובנות מעשיים, מאלו שכבר הצליחו - בדרך שלנו להצלחה.

ובתוכנית השישית: איתי הרמן

איתי הרמן, הידוע בפי כל בכינוי "הצ'ייסר", הספיק עד כה לכתוב ולערוך חידות, משחקים ושעשועונים ולכתוב ספר. בנוסף, הוא זכה בתחרויות זיכרון ברחבי העולם, הנחה והשתתף בתוכניות טלוויזיה ושבר על הדרך שיא 'תשובות נכונות' עולמי.

מה הסיכוי שאיתי, כיום אב לשני ילדים, התחיל את חייו כילד היפראקטיבי שסובל מבעיות קשב וריכוז?

בתכנית, מספר איתי על התהליך, המסע והפטנטים שסיגל לעצמו כדי להגיע ליכולות המפורסמות שלו ומוכיח שכל אחד, ולא משנה מהי נקודת הפתיחה שלו - יכול להיות "צ'ייסר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר