חייבים לעזור לה

אסתר בת ה-14: בית החולים בפורטוגל הוא הסיכוי האחרון שלי

"כל יום שעבר הכניס אותי להיסטריה, גיליתי איך אני מאבדת את הקצת שכן היה לי, הפכתי להיות תלותית לגמרי באחרים" • אסתר בת ה - 14 משתפת ברגעים הקשים (חרדים)

"בית החולים בפורטוגל הוא הסיכוי האחרון שלי" (צילום: שאטרסטוק)

במכתב נוגע ללב, פונה אסתר , נערה בת 14 המתגוררת בנתניה, ומבקשת על עתיד גורלה:

"החיים שלי שונים מכל שאר הבנות בגילי, אני סובלת משיתוק חלקי ועוברת תרגילי פיזיותרפיה בכל שבוע.

עד היום התנחמתי בעובדה שהקב"ה השאיר לי את פלג הגוף העליון - משוחרר, אני יכולה לדבר, לאכול ולהזיז את הידיים.

אבל עכשיו הכל השתנה, לפני כמה חודשים גיליתי שהידיים נהיות כבדות מאוד וכשאני מחזיקה את האוכל, הם ממש רועדות. כל יום נוסף שעבר הכניס אותי לפאניקה, גיליתי איך אני מאבדת את הקצת שכן היה לי, הפכתי להיות תלותית לגמרי באחרים" היא כותבת בעצב.

לפוסט המלא כאן>>>

הוריה של אסתר עשו את כל המאמצים האפשריים בכדי למצוא פתרון לבעיה ממנה סובלת והגיעו עד לספרד. התברר כי בפורטוגל קיים מרכז רפואי גדול, הנותן מענה מדויק לסוג השיתוק של אסתר.

"טסנו לשם במבצע מורכב ויקר והפרופסור שבדק אותי אמר לאבא: 'אסתר נמצאת בנקודת זמן קריטית, או שהיא עוברת סדרת ניתוחים שבסופה תוכל לעמוד על הרגליים או שהשיתוק יתפשט לכל הגוף והיא תישאר נכה לכל החיים.'

אבא שאל מה העלות והרופא נקב בסכום של 250,000 ₪. אמא התחילה לבכות בקול: "חיים" היא אמרה, "אני לא אסלח לעצמי אם אסתר תישאר נכה רק בגלל שאין לנו כסף"

לא רציתי לבכות גם, אבל הדמעות פרצו ממני בלי שליטה, כבר 14 שנה שאני מתמודדת עם השיתוק, עוברת טיפולי פיזיותרפיה קשים ונלחמת על כל תנועה, אבל עכשיו זה כבר לא תלוי בי ואני כל כך מפחדת להישאר נכה!

אני מתחננת אליכם, אנא, תעזרו להורים שלי לממן את השהות בפורטוגל, הניתוחים והפיזיותרפיה. בבקשה, תנו גם לי אפשרות, לעמוד על 2 רגליים!" היא מתחננת.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר