ישועות ב'הר הזיתים':

רבי יעקב מאיר שכטר יוצא למסע ישועות היסטורי בקבר אוחה"ק

בהחלטה היסטורית בעקבות המצב הקשה בארץ ישראל, ואשר רבים הם המבקשים להיוושע בדבר ישועה ורחמים, יצא הגאון הצדיק רבי יעקב מאיר שכטער, אשר רבים נושעו מברכותיו, למסע ישועות בהר הזיתים על קברו של בעל ה'אור החיים הקדוש', להעתיר בתפילה עבור כל המבקשים ישועה והשותפים בחתונת 61 היתומים של 'ועד הרבנים' הנישאים בחודש זה (חרדים)

(צילום: באדיבות המצלם)

בצעד היסטורי, בעקבות המצב הקשה השורר בארץ ישראל, כאשר בכל יום אנו מתבשרים על צרות קשות ורעות, ואין יודע מה ילד יום, יצא הגאון הצדיק רבי יעקב מאיר שכטער למסע ישועות היסטורי בקבר ה'אור החיים' הקדוש הטמון ב'הר הזיתים', להעתיר בתפילה אל מול מקום המקדש עבור המבקשים ישועה בימים קשים אלו.

מאז פרצה המלחמה הנוראה, מגיעים רבים לבקש ישועה ורחמים מהרב, אשר רבים זכו להיוושע מברכותיו, וכעת החליט לעשות מעשה, ולעלות בעצמו ל'הר הזיתים', להעתיר בציונו המסוגל של בעל ה'אור החיים' הקדוש, בתפילה גדולה ונוראה עבור כל המבקשים ישועה ורחמים.

כידוע, במלחמת העולם השניה, עלו גדולי ומקובלי הדור ההוא על ציונו של בעל ה'אור החיים', ושם – אל מול מקום המקדש, עמדו בתפילה ובזעקה לעצירת המלחמה, וידוע בשם זקני הדור ההוא שבכך תמה המלחמה, ומקום זה ידוע כמסוגל לתפילות על צרותיהם של עם ישראל, ובפרט בעת מלחמה.

מעמד התפילה האדיר במקום המסוגל לתפילה אל מול מקום המקדש>>>

בימים אלו, בשעות הקשות ביותר שבו נמצא עם ישראל, כאשר מחוץ תשכל חרב ומחדרים אימה, מצפון ומדרום נפתחת הרעה, וכולנו זקוקים לרחמי שמים מרובים, בתפילה לבורא עולם שיחוס ויחמול על עמו ישראל, יתקיים מעמד התפילה האדיר, שיכול לשנות את המצב כולו, עבור הכלל ועבור הפרט!

בימים אלו נשלמות ההכנות לקראת הנסיעה ההיסטורית של הרב, בליווי מנין תלמידי חכמים, בהסדרת סדרי ההבטחה לרגל המעמד, ובתיאום מול גורמי הביטחון לאפשר את עליית המשלחת למעמד התפילה האדיר.

הרב ביקש מכלל המבקשים לרשום שמותיהם למעמד התפילה האדיר, לעשות מעשה של צדקה המעבירה את רוע הגזירה, בתרומת 10 ₪ לכל יתום מ-61 היתומים של 'ועד הרבנים' הנישאים בחודש זה ממש, סה"כ 610 סך לשמח לב יתום ואלמנה, ואשר זכות עצומה זו, עם כוח התפילה על ציונו של בעל הישועה, יעמדו לזכות התורמים, להיוושע בדבר ישועה ורחמים, ולזכות להסיר מהם חרון אף ושלא יישמע שוד ושבר בגבולם.

כעת ניתן להירשם למעמד התפילה האדיר, ולמנות את הרב לשליח עבורכם להעתיר לישועה במקום המסוגל מזה דורות, ואשר שם נעשו ניסים לישראל, ולסייע לחתנים היתומים מהטרגדיות הקשות ביותר, להקים את ביתם מתוך הרווחה ושמחה.

לשליחת שמות למעמד התפילה ולסיוע עבור 61 היתומים לחצו כאן>>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר