הרב יעקב אריאל נגד הרפורמה במגזר הדתי לאומי

הרפורמה שמתרחבת במגזר הדתי לאומי, זוכה להתנגדות מצדו של הרב יעקב אריאל, מבכירי הרבנים במגזר הדתי לאומי, שיוצא חוצץ נגד נשים המעניקות "דרשות" בבתי כנסת (יהדות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
הרב יעקב אריאל (צילום: פלאש 90)

נשיא ארגון רבני צהר עד לשנה האחרונה, ורבה של רמת גן הרב יעקב אריאל, יוצא נגד התופעה המתרחבת בבתי הכנסת הדתיים לאומיים, ובמסגרתה נושאות נשים דברי תורה בבית הכנסת מעל בימת ארון הקודש.

הרב אריאל, הביע את התנגדותו לתופעה, בתשובה שפרסם במענה לשאלה באתר "ישיבה", שסיפר כי בבית הכנסת בו הוא מתפלל נושאות נשים דברים מעל גבי הבימה כ"שלפעמים האישה ללא כיסוי ראש ו/או ללא שרוולים (או שרוול מינימלי), ושלא נדבר על אורך החצאית".

"האם מותר להתפלל בכלל במניין כזה?" שאל הגולש, "אם כן, האם מותר לצאת בזמן הדרשה, מה שאמור לפגוע באישה ובאנשים אחרים ולגרום לחילול השם? והאם מותר להתפלל את התפילות בהן אין דרשה?"

"במשך כל התפילה חייבת להיות הפרדה בין גברים לנשים".השיב הרב אריאל, והוסיף: "אין מקום לדבר תורה של נשים באמצע התפילה גם אם הן לבושות בצניעות, קל וחומר כאשר לבושן והופעתן אינה צנועה. זהו חילול הקודש". את תשובתו חתם הרב אריאל במילים: "חפש לך בית כנסת אחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר