קטמונים: בשל התייקרות המחירים אדם טבל במקווה של טבילת כלים

תושבי שכונת גונן (קטמונים) בירושלים קובלים על עליה חדה במחירי המקווה. התושבים טוענים כי בשל ההתייקרות אחד התושבים אף נאלץ לטבול במקווה של טבילת הכלים (יהדות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
קטמונים: מחירי הכניסה למקווה עלו בעשרות אחוזים (צילום: פלאש 90)

תושבי שכונת קטמון בדרום-מרכז ירושלים קובלים על כך שבחודש האחרון מחירי הטבילה במקווה "דבאח" ברחוב יהודה הנשיא בשכונה, עלו ללא הודעה מוקדמת ב-100%. כך למשל, גבר הרוצה לטבול יצטרך לשלם מעתה עשרים שקלים לעומת עשרה שקלים אותם נדרש לשלם בטרם העלייה.

אחד התושבים מסביר כי בעקבות עליית המחירים ישנה ירידה משמעותית בבאים לטבול במקום: "אנשים מתלוננים שפשוט הכפילו את המחיר. הגברים משלמים עשרים שקלים לכניסה ואצלם הבעיה פחות גרועה לעומת הבעיה במקווה נשים שהן צריכות לשלם חמישים שקלים ובעקבות כך ישנה ירידה משמעותית במספר נשים חילוניות הטובלות".

בעקבות עליית המחירים, מספר התושב כי "המצב הוא עד כדי כך קשה שלפני זמן מה מצאנו את אחד הגברים טובל במקווה של בו טובלים את כלים, כל זאת משום שאין לו כסף. המצב קשה כל-כך".

לדבריו, המחירים עלו לפני חודש ואנחנו דרושים שהמחירים ירדו למחיר המקורי. צריך לומר שזו הפעם הראשונה שישנה עלייה מחירים במקווה".

לפני שנתיים מחירי הכניסה למקוואות של המועצה הדתית בירושלים התייקרו בשיעורים גבוהים. זאת, בשונה מערים אחרות שם מחירי הכניסה זולים בהרבה. זאת לאור החלטת המשרד לשירותי דת בעת הונתו של חבר-הכנסת, יעקב מרגי.

טרם נתקבלה תגובת המועצה הדתית בירושלים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר