חבריו של הלוחם תרמו סידורים לעילוי נשמתו

חבריו של סמל בן יצחק וענונו הי"ד, בן 19 מאשדוד, שנהרג בנגמ"ש המוות, תרמו עשרות סידורים לעילוי נשמתו. "זה מה שאנחנו בעצם יכולנו לתת בשבילו", הם אומרים (יהדות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ההקדשה על הסידור (צילום: באדיבות המצלם)

חבריו של סמל בן יצחק וענונו הי"ד, בן ה-19 מאשדוד, שנפל בקרבות ברצועת עזה, לא ישכחו את אותו לילה בו קיבלו את הבשורה כי חבריהם נהרג ב"נגמ"ש המוות" יחד עם שישה לוחמים נוספים.

ימים אחדים לאחר מותו הם התאגדו יחד ליוזמה רוחנית לעילוי נשמתו.

בסוף השבוע האחרון דבר היוזמה עבר מפה לאוזן וחבריו רכשו יחד עשרות סידורים 'פאר ישראל', אותם הם חילקו לקרוביו ומכריו של המנוח.

חברו של ההרוג, שי בן סימון, בן ה-17, סיפר ל"כיכר השבת" על היוזמה: "התאגדנו כמה חברים יחד וכל אחד תרם כמה שהוא יכל. זה מה שאנחנו בעצם יכולנו לתת בשבילו לעילוי נשמתו".

על חברו, ספד שי ואמר כי "ההרוג היה חייל בגדוד 13 של חטיבת גולני ונהרג בשבוע שעבר ברצועת עזה. הוא היה מאוד מוכר בעיר אשדוד והיו לו חברים רבים. גם משפחתו מוכרת מאוד. הוא היה ביישן ובן אדם הכי שמח בעולם".

חבר נוסף הספיד ואמר כי "הוא התעקש להיכנס ללחימה, למרות שכשהתבשרו הלוחמים כי הם אמורים להיכנס לפעולה קרקעית, הוא לא היה אמור להיכנס. התעקשותו היא זו שגרמה למפקדיו להכניסו". לדבריו, "הוא ממש היה גאה בכך שהוא התגייס לקרבי. הוא רצה להגן על המדינה בדרך הקשה".

בן יצחק וענונו הותיר אחריו זוג הורים, אחות בת 17, אח בן 14 ואח בן 8. יהי זכרו ברוך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר