התרגשות בעולם התורה

לאחר 3 שנים: הגר"ע יוסף חוזר ל´יזדים´ ● שידור-חי

שלוש שנים לאחר שהפסיק למסור את השיעור השבועי הגדול בבית-הכנסת "היזדים" בירושלים, חוזר הערב הגר"ע יוסף שליט"א ומוסר שיעור מיוחד לבני התורה, לקראת פתיחת "זמן חורף". בשיעור משתתפים מאות אברכים ובחורי-ישיבה. אתר "כיכר השבת" מתכבד להעביר שידור-חי ומיוחד מהשיעור (איצטלא)

אליהו הכהן | כיכר השבת |

כעת מתקיים מעמד מיוחד של "שיעור וחיזוק לבני התורה" לקראת פתיחת "זמן חורף" בשבוע הבעל"ט בעז"ה, על-ידי הגר"ע יוסף שליט"א.

הכינוס המיוחד מתקיים ע"י איגוד בני התורה "דורשי ה´", אשר מקיימים מידי "בין הזמנים" של ניסן ואב - כנסי חיזוק לבני התורה. כאשר השנה לראשונה גם ב"בין הזמנים" דתשרי יתקיים מעמד חיזוק מיוחד לפתיחת הזמן.

ייחודו של הכינוס היא כמובן השתתפותו של הגר"ע יוסף שליט"א, אשר גם ישא את המשא המרכזי - שיעור מיוחד ודברי חיזוק והדרכה לעלייה בתורה וירא"ש.

מארגני האירוע מציינים כי בימים אלו, לפני שלש שנים, הפסיק הגר"ע למסור את שיעורו השבועי הגדול המועבר בלווין במוצ"ש מבית הכנסת "היזדים", והשיעור הועבר לבית המדרש שבביתו עקב חולשתו הרבה. כעבור שלש שנים "הרב חוזר ליזדים".

מתפללי בית הכנסת כמו גם תושבי שכונות גאולה, בוכרים בית ישראל ומאה שערים - מתרגשים מעצם העובדה שב"ה הרב חוזר לבית הכנסת שבו נמסרו שיעורי הרב עשרות בשנים, כמו גם מהתזמון המפליא, כעבור שלש שנים בדיוק.

הכינוס מתקיים כעת בהיכל בית הכנסת "היזדים" (תפארת ירושלים).

כן משתתפים במעמד הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א ראש ישיבת "חזון עובדיה", והגאון רבי שלמה בן שמעון שליט"א חבר ביה"ד הגדול.

המארגנים מבקשים לציין כי בפתח האולם תוצב תיבה מיוחדת, למסירת חבורות עבור המבצע הגדול "ועתה כתבו לכם 4" שמסתיים בר"ח חשון הקרוב, כשלקראת חג החנוכה תש"ע יתקיים מעמד גדול לכבוד הכותבים והמחדשים.

לצפייה בשידור-החי - לחצו כאן (האירוע משודר ע"י חברת שרלייב)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר