ההמצאה הבאה שתכניס מיליונים: ארון קסמים

אני אוהבת שהארון שלי מחולק כך: בלמעלה שלו יש צעיפים, פאות וכובעים. בבאמצע שלו יש חולצות, חצאיות ושמלות ובלמטה מגירת גרביים ובמתחת של הלמטה מגירת נעליים. ממש כמו גוף האדם (עיצוב הבית)

מיכל ולקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

תקשיבו טוב, ההמצאה העולמית הבאה בתחום הארונות תגרום לי להרוויח מילונים!

אתם כנראה מצקצקים בלשונותיכם חסרי הפרגון ובראשכם מחשבות כמו: מה היא כבר יודעת, מה עוד יש להמציא שרבים וטובים ממנה בדקו וחקרו.

ובכן, ההמצאה שלי היא כזאת, וזכרו ששמעתם זאת בפעם הראשונה, כאן מעל דפי האתר הזה, בעוד אתם מעלעלים בו בסוף יום לא הכי משהו.

אז ככה. ארון! שכשפותחים אותו הוא שולף לכם את הבגדים שתלבשו, לפי מצב רוחכם ולפי מצב מזג האוויר בחוץ.

תבינו, השליפה תהיה של סט שלם, לא סתם פריטים בעלמא. למשל לגבר: מכנס, חולצה, ציצית וגרביים וסוודר שתואם לגרביים. אם מדובר באיש עסקים שהולך לפגישות עם תיק ג'יימס בונד ל"ע, אזי הארון יבחר לו גם עניבה תואמת לגרביים. וכן הלאה. ותהיה אפשרות לכלול כל קטגוריה מתחום ההלבשה.

עוד אחת מהגאוניות בארון, תהיה פוסיביליטי לבחור קולקציה לפי עונות ושנה. לדוגמא: לחיצה על כפתור "קולקציית סתיו 2013 " תתאים בדיוק לאסיפת הורים של ביתך המקסימה חדווי, שם את שואפת להראות למורה שאת אדם רוחני מאוד שחלילה לא רודף אחרי הבלי העוה"ז וקולקציות 2020 ה מ ה מ מ ו ת.

כרגע אני נמצאת בשלבי פיתוח המוצר. בסלון ביתי מונחים על הרצפה כל מיני חלקים שאמורים בסופו של דבר לקיים את ההמצאה ולהכניס אותי גם לספר גינס וגם לקבלת C בתוך O שאומר שכל הזכויות שמורות לי!

עם הכסף שאקבל אני מתכננת להתקדם. אני לא בן אדם שיזרוק את הכסף על שטויות כמו חופשות, שיפוצים והרחבות דירה. אתם צריכים להבין, אני כאן בכדי לעשות את העולם טוב יותר ומשופר יותר ובעל סטים מגוונים יותר.

ככל הנראה משם אני אעבור לעוד המצאה, אני כרגע לא יודעת אם גם היא תהיה בתחום הארונות.

בינתיים גיליתי שאני לא אוהבת ארונות הזזה, יש לי ארון בבית שיש בו שלוש דלתות הזזה. האמצעית מראה. וזה תמיד מסבך את העניינים. העדשות נמצאות בצד שמאל של הארון אבל על מנת לשים אותן אני צריכה את המראה אבל הרגע הזזתי את דלת ההזזה השמאלית כך שהיא מכסה את הדלת האמצעית עם המראה, מה שאומר שעוד רגע העדשה תיפול ואני אפול איתה על הרצפה כדי לחפש אותה. הבעיה היא שאני בלי עדשות.. אז מה שעוזר לי הוא חוש המישוש שהתפתח אצלי מאוד מאז רכישת הארון. וכך אני מוצאת עדשה עם חתיכות אבק צמריריות.

סטיתי מעט מהנושא. אבל היה חשוב לי שתבינו שארון הזזה מבחינתי הוא NO אחד גדול. אני לא אומרת, יש מצב שיש ארונות כאלו שכן טובים וכן ממלאים אחר משאלות ליבם של אנשים ונשים בכל חלקי העולם.

אני יודעת למשל שבאוגנדה אנשים הולכים יחפים וכנראה גם אין להם ארון, לא רגיל ולא הזזה, מצד שני אין להם בעיה של מגירות נעלים. שזה אגב, עוד תחום מורכב מאוד שכדאי לתת לו קצת צומי.

השאלה הגדולה ביותר היא האם כדאי שמגירת הנעליים תהיה חלק מהארון, או שעדיף שלנעליים יהיה ארון מיוחד עבורם או אפילו מן מתקן של נעלים או סוג של שידה לנעלים.

אז הרשו לי לומר לכם, אני באופן אישי מעדיפה שהכל, כולל הנעלים, יהיו במקום אחד, אני מתחילה להתבלבל כשאני צריכה לפתוח עוד ארון, הרי זה לא שיש לי ארון ששולף לי את הנעלים שאני רוצה.

בכלל אני אוהבת שהארון שלי מחולק כך: בלמעלה שלו יש צעיפים, פאות וכובעים. בבאמצע שלו יש חולצות חצאיות שמלות. ובלמטה מגירת גרביים ובמתחת של הלמטה מגירת נעלים. ממש כמו גוף האדם. זה גורם לי לברך את ה' ולומר לו תודה על הבריאות כי זה לא מובן מאילו כלל.

אני חייבת לטאץ' עוד עניין אחד שקשור במגירת הנעליים. מי יודע, אולי זה יביא אותי להמציא עוד משהו בתחום.

מגירת הנעליים לא בנויה לגבהים שונים, צריך להפנים את זה ולא להילחם בזה.

הבעיה מתחילה עם המגפיים שבדרך כלל בתחילת החורף, לאחר שעבר עליהם קיץ שלם מקווצ'ים ומקופלים במאחורה של המגירה, הם צריכים לעבור פייס ליפטינג כדי ששוב נוכל ליהנות מהן. אחרי ששמנו אותן מתחת למזרן כדי שיתיישרו ונעלנו אותן ביום גשום וסגרירי, איפה תגידו לי, למען השם, נאחסן אותן בחודשי החורף? והתשובה לכך כמובן טמונה בארון תליה. שם אנחנו נאחסן אותן, בצד, ליד שמלות של שבת ושל חול ואין לי כאן מה להאריך כדי שתבינו את המצב המזעזע והבלתי נתפס הזה.

בכל אופן אחרי כל המלל הזה ששיתפתי אתכם, אני רוצה לומר שבסופו של דבר הכול קשור לפסוק: איזהו העשיר השמח בחלקו ותוך כדי כתיבת שורות אלו החלטתי בלב שאני אשמח בארון הזזה שלוש דלתות שלי. כי אם רוצים אפשר להסתדר עם כל ארון, זה עניין של ארגון ואם את או אתה לא יודעים לארגן אז ישנם היום אנשים שעבור חופן שקלים יסדרו לכם כל ארון שרק תרצו.

אני אחזור עכשיו לפיתוח ההמצאה שלי והכנת האב טיפוס. מבקשת מכם הקוראים, היו נאמנים ואל תוציאו מכאן מילה לאיש, כי אם התגלית הזאת מגיעה לסינים, אכלתי אותה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר