מביעים סיפוק

הפלסטינים על הפסד טראמפ: "הרוע סר מאיתנו"

הפסדו המוכרז של דונלד טראמפ בקרב שניהל על כהונה שניה בבית הלבן, נתפס בקרב ההנהגה הפלסטינית, כולל חמאס, כתבוסה של מי ש"ניסה למחוק אותנו, ונכשל" (העולם הערבי)

מישאל לוי | כיכר השבת |
שריפת תמונתו של טראמפ בהפגנות פלסטינים (צילום ארכיון: Wisam Hashlamoun/Flash90)

מחמאס ופת"ח נשמע הערב (מוצ"ש) קול כמעט אחיד, המביע סיפוק מתבוסתו של דונלד טראמפ עם בחירת ג'ו ביידן כנשיא הבא של ארה"ב.

ערוץ אל אקצא מסר, מפי בכיר החמאס ח'אלד משעל (בתמונה), כי "הרוע סר מאיתנו עם סילוקו של ממשל טראמפ". גם מנהיג חמאס אסמעאיל הנייה אמר, בכינוס וירטואלי שעסק בנושא ירושלים, כי "טראמפ ניסה להעלים את הסוגיה הפלסטינית ולמחוק אותה. היום, ייתכן שהוא נעלם - והסוגיה הפלסטינית נותרה בעינה".

בהודעה שפורסמה מטעם הרשות הפלסטינית נמסר כי היא מברכת על תוצאות הבחירות בארה"ב, ועל "דף חדש שסולל את הדרך לחידוש המשא ומתן". היו"ר אבו מאזן, כך דווח, מתכוון להתקשר לביידן ולברכו אישית.

טראמפ עם אבו מאזן. היו ימים (צילום: הבית הלבן)

מוניר אלג'אר'וב, מדוברי תנועת הפת"ח, פירט: "טראמפ נכנס אל הרשימה השחורה של נשיאים מכהנים הנכשלים להיבחר בשנית, בשל מדיניותו שסיכנה את היציבות והביטחון בעולם כולו, פגעה בפלסטינים וביקשה לגמול לישראל על הכיבוש".

"טראמפ יצלול אל תהומות השכחה, בעוד הבעיה הפלסטינית תמשיך להוות כתובת עבור כל רודפי הצדק", סיים הדובר הפלסטיני בלהט.

מנגד, דוברי ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי צוטטו בסוכנות הידיעות התורכית 'אנאדול' כאומרים: "איננו צופים כל שינוי במדיניות הממשל החדש בסוגיה הפלסטינית, משום שיש לנו ניסיון מר בעבודה עם ממשלים קודמים".

ארגון האחים המוסלמים בירך על זכייתו של ג'ו ביידן, וקרא לו לבחון את המדיניות שלו "המסייעת לדיקטטורות, כי העם האמריקני הוכיח שהוא מסוגל לכפות את הרצון שלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר